چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

سه شنبه 29 آبان 1397
ن : khashayar

چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟

چگونه میتوان به راحتی خودرو اقساطی خرید؟

فروش خودرو اقساطی

شما می توانید از شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل 45 روزه استفاده کنید و با خرید خودرو مناسب راحتی و آرامش را برای خود و خانواده فراهم کنید. شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان در زمینه فروش اقساطی کلیه خودرو های داخلی و خارجی با سرمایه گذاری شخصی فعالیت میکند.

مشتریان میتوانند 40 تا 50 درصد از قیمت اصلی خودرو را ( قیمت روز بازار) به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط 24 الی 60 ماهه پرداخت نمایند. بابت ضمانت دو فقره از مشتری دریافت می گردد  و سند دست اول به نام مشتری صادر میشود.

در حال حاضر ایران خودرو یکی از قدرتمند ترین شرکت های ایرانی می باشد که تحولات عظیمی در خودروسازی کشور داشته است. در سال1388، ايران‌خودرو نقش قابل توجهی در رشد تولید خودرو در کل کشور ایجاد کزد  و با هدف بر صادرات برند ملی، موفق به افزایش 40 درصدي صادرات خودرو کشور و محصولات ایران خودرو گردید. این شرکت نقش بسزایی در خاورمیانه و ایران داشته است و محصولات ایران خودرو یکی از پرفروش ترین محصولات بازار فعلی ایران می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به بودجه خود هر یک از محصولات این کمپانی را خریداری کنید و از فروش اقساطی ایران خودرو استفاده کنید.

ماشین دنا مدل بهینه سازی شده و لوکس تر سمند میباشد که در قالبی با پرستیژ تر و مدرن تر وارد بازارشد  و اکنون دنا پلاس نمونه تکامل یافته دنا میباشد . ماشین دنا نسبت به دیگر ماشین های داخلی از نظر ظاهری بهترو شکیل تربه شمار میرفت اما طراحی ماشین از نظر فنی ایراد هایی مانند کشیدگی دماغه ماشین نسبت به دیگر قطعات بدنه یا طراحی ضعیف چراغ ها داشت و اکنون در ماشین دنا پلاس که  فیس لیفت جزئی صورت گرفته است  دنا پلاس چهره بهتر و نواورانه تری را در کل کاملتری را دارا میباشد . چراغ های جلو و عقب ماشین دنا پلاس از نظر طراحی داخلی تغییر کرده اند که علاوه بر بهبود چهره ماشین از نظرپرتاب نور و روشنایی هم بهتر عمل میکنند . هم چنین بر روی این چراغ ها دی لایت هم به صورت استاندارد بر روی ماشین دنا پلاس تعبیه شده اند .  در چهره جلو ماشین شاهد هستیم که در جلو پنجره دنا پلاس تغییراتی صورت گرفته است و به مراتب چهره جلو ماشین مدرن تر و لوکس تر گشته است . در قسمت جانبی ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس  خطوط بهتر زیبا تری نسبت به ماشین دنا دارد که طرح در ها و گلگیر های عقب را به طور کامل تغییر داده است .

شرکت خودرو سازی سایپا از سال 1344 با همکاری شرکت فرانسوی سیتروئن آغاز به کار کرد و اولین خودرو های خود را به نام ژیان تولید نمود. این شرکت درسال 1372 مرکز تحقیقات خود را جهت ارائه خدمات آزمایشگاهی احداث کرد تا بتواند آزمون های ایمنی، آلایندگی، تست جاده و… را روی خودرو های تولیدی اجرا کند. سایپا از سال 1386 با تلاش متوالی توانست تندر 90 و نمونه های جدیدی از پراید را تولید کند. استقبال از خودروهای این شرکت باعث شد تا فروش اقساطی سایپا همیشه جالب توجه خریداران باشد. در حال حاضر شرکت سایپا با در اختیار داشتن بیش از 80 شرکت مربوط به تولیدات قطعات خودرو، به یک گروه صنعتی بزرگ با امکان تولید “انواع مختلف خودروهای سواری و تجاری” تبدیل شده به طوری که مقام 21 جهان را در میان شرکت های خودروساز کسب کرده است.

تیبا به عنوان جایگزین غیر رسمی پراید توسط سایپا معرفی شده است. خودرو بر روی شاسی تقویت شده پراید تولید شده و دارای طراحی جدیدی است. یک موتور 1.5 لیتری با قدرت تولید 80 اسب بخار وظیفه تامین نیروی خودرو را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 تیبا 13.5 ثانیه است و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برای آن در نظر گرفته شده است. تیبا هم اکنون با شرایط فروش اقساطی سایپا توسط سپند خودرو ارائه میگردد. مصرف سوخت ترکیبی تیبا طبق اعلام کارخانه 7.1 در نظر گرفته شده که با توجه به حجم موتور و وزن خودرو عدد مناسبی نمی باشد. قیمت گذاری تیبا چندان رقابتی نبوده و در این بازه میتوان خودرو های دست دوم خوبی یافت. گرچه فاصله چندانی نیز با قیمت پراید ندارد. همچنین نمونه هاچ بک تیبا با نام تیبا 2 عرضه شده که تنها تفاوت آن فرم بدنه خودرو است.

شما می توانید محصولات سایپا را با مناسب ترین قیمت از راشین خودرو مهرایرانیان  خریداری نمایید

اگر بخواهیم به شرکت کرمان موتور نگاهی کوتاه بیندازیم، کفه نکات مثبت آن از نکات کنفی پایین تر قرار می گیرد. بی شک کرمان موتور، یکی از محبوب ترین کمپانی های خودرو درون کشور است. شاید نسبت به بعضی از کمپانی ها سهم کمتری در فروش داشته باشد، اما کیفیت مناسب خودروهای کرمان موتور غیرقابل انکار هستند. مفتخریم که راشین خودرو مهرایرنیان فروش اقساطی کرمان موتور را فراهم آورده است.

یقینا یکی از پر سود ترین وارداتی های کرمان موتور را می توان هیوندای i10 نامید. این ماشین فارغ از اسم و برند خوش نام و با تجربه اش واقعا از کیفیت بالایی برخوردار است، کیفیتی که همراه با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. اگر شما به دنبال خودرو اسپرت، لوکس، سریع و جمع و جور هستید، بهترین گزینه انتخاب شما همین خودرو است. راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی کرمان موتور i10 را فراهم آورده است.

کرمان موتور J5 سدان چینی با کمک و همراهی شرکت پینینفارینا ایتالیا(این شرکت که در سال ۱۹۳۰ توسط باتیستا فاربنا که خود یک طراح خودرو بود در شهر کامبیانو ایتالیا تاسیس شد و در زمینه بدنه سازی و طراحی خودرو فعالیت دارد) طراحی بدنه اش صورت گرفته است. در بین رقبای هم قیمتش از لحاظ طراحی در صدر قرار دارد. چراکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین و زیباترین خودرو کمپانی چینی جک از لحاظ ظاهری می باشد.  راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی کرمان موتور J5 را فراهم آورده است.

فروش اقساطی انواع محصولات مدیران خودرو و فروش لیزینگی مدیران خودرو در راشین خودرو مهرایرنیان با شرایطی ویژه در ۶ ماه دوم سال ۹۶ به صورت تحویل فوری مدیران خودرو و فروش مدت دار مدیران خودرو

راشین خودرو مهرایرنیان یکی از پیشگامان در فروش اقساطی مدیران خودرو است محصولات مدیران خودرو بین ایرانیان عزیز از محبوبیت خوبی برخوردار

است.همیشه کمپانی های خودروسازی درون خود یک خودرو دارند که می شود آن را آقای شیک کمپانی نامید. MVM 550 آقای شیک کمپانی مدیران

خودرو است. چهره جدی و لوکس این خودرو، تغییرات انقلابی در شخصیت مردمی شما ایجاد می کند. در طراحی این خودرو به ظاهر، چراغ ها، شیشه ها،

ابعاد و... تمرکز ویژه ای شده است به طوری که کمتر نقصی را در آن می توانیم دریابیم. البته شاید در امکانات و قدرت این خودرو کمی کم کاری شده باشد

ولی در کل این خودرو نمره قبول را میگیرد و گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود. راشین خودرو مهرایرنیان امکان فروش اقساطی مدیران خودرو را فراهم کرده است.

در حال حاضر گروه بهمن نمایندگی رسمی محصولات مزدا در ایران می باشد که با سیاست های مناسب شرکتی در راستای رشد و تعالی گام بردارد. این شرکت اولین خودرو ساز داخلی کشور است که توانسته است لوح سبز از سازمان حفاظت محيط زيست و گواهی‌نامه IMS را دریافت کند. شرکت راشین خودرو شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی گروه بهمن  در سال 97 فراهم نموده است.

در بین خودروهای تولیدی کمپانی مزدا ، خودرو مزدا 3 یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت است. مزدا 3 تیپ 4 در دو نوع هاچ بک و صندوق دار به بازار عرضه شده است. کمپانی مزدا برای مزدا 3 آینده بسیار روشنی می بیند زیرا چند روز مانده به معرفی رسمی این خودرو  شبی را به عنوان شب مزدا 3 نامگذاری کرد و این خودرو را به نمایندگان فروش محصولاتش معرفی کرد. فوری خودرو  شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی خودرو مزدا 3 تیپ 4 فراهم نموده است. راشین خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات گروه بهمن از جمله مزدا 3 را آسان کرده است.

جهت کسب اطلاع از قیمت های به روز انواع خودروهای داخلی و خارجی و شرایط فروش  اقساطی خودرو به صورت بلندمدت و کوتاه مدت با کارشناسان مجرب و حرفه ای راشین خودرو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید تا به راحتی بتوانید صاحب خودروی مورد نظر خود شوید

همچنین شما میتوانید تمامی محصولات ایران خودرو را به صورت تحویل فوری خودرو از شرکت راشین خودرو مهر ایرانیان تحویل بگیریید.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم و مسئولیت محتوای آن متوجه سایتی است که داخل متن لینک شده است.




سه شنبه 29 آبان 1397
ن : khashayar

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر

موسسه حرف اخر بعنوان موسسه کنکوری پیشرو در زمینه تولید محصولات کنکوری به صورت دیجیتال و انیمیشنی توانسته با کمتر از یک دهه فعالیت، جایگاه ویژه ای در بین موسسات و انتشارات کنکوری پیدا کند. روز به روز به جامعه آماری حرف آخر افزوده میشود و این اتفاق و رویداد یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم شیوه تدریس بی نظیر حرف آخر است.

به جرات میتوان گفت که حرف آخر با شیوه تدریس بی نظیریش انقلاب بزرگی در آموزش کنکور کشور ایجاد کرده است و تحولات جدیدی در تدریس دروس کنکوری به وجود آورده است. استاد عبدالرضا منتظری مدیر موسسه و دبیر ریاضی با تلاش سایر اساتید برتر کشور در مجموعه حرف آخر آموزش متفاوتی را رقم زده اند که خوشبختانه کمک شایانی به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور کشور کرده است. با ابتکار موسسه حرف اخر روش پویا نمایی و استفاده از تصاویر سه بعدی به عرضه آموزش وارد شد و زمینه آموزش مفهومی و شهودی را فراهم کرد. با این روش نیازی به حفظ کردن مطالب احساس نمیشودو داوطلبان کنکوری به صورت کاملا مفهومی و شهودی تمام مطالب را یاد خواهند گرفت. این روش علاوه برآموزش مفهومی باعث تقویت حافظه تصویری و بلندمدت در نیمکره سمت راست مغز میشود که این نیمکره وظیفه ماندگاری طولانی مدت مطالب را برعهده دارد.

ابتکار حرف اخر در آموزش فقط به این مورد ختم نمیشود. بخش دوم شیوه تدریس حرف آخر ارائه راهکارهای ساده برای دروس محاسباتی است. حرف آخر بعنوان موسسه پیشتاز در زمینه ارائه راهکارهای ساده محاسباتی تحت عنوان الگو، موفق به ایجاد و ابداع راهکارهای علمی و آکادمیک، کوتاه و میانبر برای دروس ریاضی، شیمی و فیزیک شده است. این راهکارهای ساده نتیجه تلاش اساتید بی نظیر کشور و اتاق فکر(دانشجویان دانشگاههای تهران) مجموعه حرف آخر است که به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کمک میکند استفاده از فرمولها و درگیر شدن با تکینک های سنتی را به حداقل برساند و دیگر نیازی به حفظ کردن فرمولهای دروس محاسباتی نباشد. برای هر مبحث یک راهکار یا یک الگو ارائه میشود تا داوطلبان بتوانند به صورت مفهومی مباحث را یاد بگیرند. به طور مثل استاد منتظری دبیر ریاضی حرف آخر با الگوی عقربه N سر تمام مباحث مثلثات را تدریس کرده است. با وجود این الگو دیگر نیاز به حفظ فرمولهای این بخش وجود ندارد و میتوانید زوایایی معادلاتی را با این الگو یکبار برای همیشه یاد بگیرید. روش الگو محور در تمام مباحث ریاضی، فیزیک و مسائل شیمی ارائه شده است که باعث کاهش زمان یادگیری و افزایش سرعت تست زدن دروس فوق میشود. و از طرف دیگر با این الگوها یا راه های میانبر محاسباتی یک بار برای همیشه مباحث را به صورت کاملا مفهومی یاد خواهید گرفت و دیگر نیاز به تکرار مکررات نیست و بقیه زمان خود را به تست زدن و جمعبندی مباحث اختصاص خواهید داد.

بخشی سوم شوه تدریس حرف آخر به راهکارهای سریع تست زدن دروس محاسباتی و زیست شناسی برمیگرد. خیلی از داوطلبان کنکوری علیرغم تلاش زیاد و آمادگی کافی برای کنکور نتیجه عالی را کسب نمیکنند. و علت این امر به مدیریت زمان سر جلسه کنکور برمیگردد. بسیاری از داوطلبان کمبود وقت و زمان را دلیل ناکامی در کسب رتبه برتر خودشان اعلام میکنند. به جای اینکه به هر تست کمتر از 1 دقیقه وقت اختصاص بدهند بعلت استفاده از روش های تست زنی سنتی 4 الی 5 دقیقه و حتی بیشتر به بعضی تست ها اختصاص میدهند و این امر یعنی شکست و ناکامی. خیلی از داوطلبان بعلت کمبود وقت ماه ها زحمت و تلاششان بر باد میرود و این امر دیگر قابل جبران نیست.

به همین منظور حرف آخر و برای رفع مشکل مدیریت زمان و تست زدن سریع، دو پکیج محاسبات و هفت الگوی طلایی زیست شناسی(پکیج های رایگان حرف آخر) را ارائه کرده است. در پکیج محاسبات روش های علمی و آکادمیک برای حل سریع تست های دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در کمتر از 40 ثانیه ارائه شده است که در نوع خودش بسیار کاربردی و جالب است. پکیج هفت الگوی طلایی زیست شناسی نیز با تقسیم زیست به هفت قسمت جدا از تدریس نکات مهم و کنکوری زیست شناسی، راهکارهای سریع تست زنی تست شناسی ارائه شده است و این پکیج نیز میتوانند به افزایش درصد زیست داوطلبان گروه آزمایشی تجربی کمک شایانی کند. بخصوص در زیست دوازدهم حرف آخر به خوبی این نقاط قوت ارائه شده است.

آنچه بیان شد قسمتی از ویژگی های منحصر بفرد موسسه حرف آخر است که باعث برتری و موفقیت این مجموعه شده است و هر چند که موسسات رقیب و بدخواهان انگ کلاهبردای حرف آخر را این روزها در شبکه های اجتماعی جار میزنند اما خوشبختانه  پیکج های کنکوری حرف آخر مورد استقبال و استفاده جامعه آماری بسیار بزرگی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان قرار گرفته است. به طور خلاصه اگر بخواهیم ویژگی های حرف اخر را توضیح بدهیم میتوان گفت که موسسه حرف آخر تمامی متن و فرمولهای کتاب را جهت درک بهتر به تصویر و راهکارهای ساده تبدیل کرده است. در مثلث موفقیت کنکور( تلاش، منبع و برنامه ریزی) موسسه حرف آخر بهترین منابع کنکوری را تولید و با برنامه ریزی متناسب با آن دو ضلع مثلث موفقیت شما را تضمین میکند. برای کسب موفقیت شما فقط تلاش و پشتکارتان نیاز است. بر این اساس می توانیم به جرات اعلام کنیم که تنهای موسسه موجود در کشور برای تضمین قبولی شما دوستان کنکوری، موسسه حرف آخر است. بنابراین ما در مجموعه حرف آخر مشتاقانه منتظر تماس شما عزیزان کنکوری هستیم تا در کنار شما حرکت به سمت موفقیت و کسب رتبه برتر را آغاز کنیم.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم و مسئولیت محتوای آن متوجه سایتی است که داخل متن لینک شده است.

 

 




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

بهترین روکش صندلی خودرو را از کجا میتوان تهیه کرد

بهترین روکش صندلی خودرو را از کجا میتوان تهیه کرد

dfghn

روکش صندلی مارال در سالهای اخیربا توجه به نیاز بازار به روکش صندلی انواع خودروهای موجود در سطح کشور در کنار حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات اقدام به افزایش تولید انواع روکش صندلی نموده است که به جهت حسن شهرت در بین مصرف کنندگان همواره با استقبال کم نظیری آنها مواجه بوده است . این شرکت با توجه به رسالتی که برای مجموعه خود تعریف کرده در جهت تولیدات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان اصرار و پایفشاری دارد. و بر همین اساس برغم انواع فشارهای اقتصادی وارده بخصوص در سالهای اخیر از اهداف خود کوتاه نیامده و هزینه های آنرا نیز پرداخته است. باشد که موجبات رضایت و رفاه مصرف کنندگان فراهم آید.
روکش صندلی مارال
 با بیش از نیم قرن سابقه در تولید روکش صندلی انواع خودروهای ایرانی و خارجی اولین و بزرگترین تولیدکننده روکش صندلی در کشور است. این شرکت در پی تحولات چند دهه اخیر در تنوع و فراوانی خودروهای مختلف اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی فابریک اکثر این خودروها با کیفیتی بسیار بالا نموده تا جایی که که برخی از محصولات شرکت به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است .

محصولات روکش صندلی مارال به اذعان اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان باکیفیت ترین و زیبا ترین محصولات در سطح کشور است . در همین راستا برخی از خصوصیات محصولات این شرکت به حضورتان معذفی میشود :

  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید از چرم و پارچه تا .... دیگر مواد اولیه تولی که همگی در کیفیت نهایی موثرند .
  • الگو و دوخت کاملادصنعتی و فابریک هر خودرو بصورت کاملا اختصاصی و ویژه .
  • امکان خرید کلیه محصولات روکش صندلی مارال از فروشگاه اینترنتی این شرکت در تمام ساعات شبانه روز .
  • امکان خرید حضوری محصولات روکش صندلی مارال از شعبه مرکزی و دفتر فروش کارخانه .
  • ارسال رایگان تمام محصولات روکش صندلی مارال به دورترین نقاط کشور .
  • نصب رایگان محصولات در محل درب کارخانه خارج از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد.
  • ضمانت یکساله کلیه محصولات توسط شرکت صنعت دوخت مارال .

برخی از راههای ارتباطی با روکش صندلی مارال :




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

بهترین خدمات طراحی سایت در اصفهان کدام است

بهترین خدمات طراحی سایت در اصفهان کدام است

گروه نرم افزاری آترین با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه طراحی سایت، سئو (بهینه سازی با کلمات کلیدی) ، طراحی مالتی مدیا و سی دی های تبلیغاتی وطراحی لوگو با مناسب ترین قیمت  در سال 1385 با کادری مجرب از مهندسین برنامه نویسی، گرافیک، سئو و تولید محتوا فعالیت خود را اغاز کرد و تا کنون به یاری خداوند توانسته با ایده های خلاقانه جهت طراحی سایت در این راستا موفق باشد.
رضایت مشتری و برآورده شدن کلیه انتظاراتش الویت اول ماست. تیم گروه نرم افزاری آترین تا تحویل پروژه و پس از ان با ارائه ی پشتیبانی و مشاوره این مهم را دنبال میکند.

طراحی سایت در اصفهان

حرفه ای ترین متخصصان در زمینه های طراحی گرافیکی،برنامه نویسی و سئو گرد هم آمده اند تا سایتی حرفه ای به مشتریان عزیز تحویل دهند. یک سایت حرفه ای باید دارای ظاهری زیبا و جذاب در عین حال کارآمد و راحت ،مدیریتی ساده ،ساختار اطلاعاتی حرفه ای ، سئو ی حرفه ای باشد همچنین تمام نیازهای شما را پاسخ دهد.ارائه ی راهکار های خلاقانه و پشتیبانی ایده ال از مهترین ویژگی های طراحی حرفه ای سایت توسط تیم ماست.

قیمت طراحی سایت در اصفهان

تنوع قیمت در عین با کیفیت بودن تمامی پکیج ها
عوامل متفاوتی در قیمت گذاری بر روی وب سایت ها موثرند:

گرافیک :

گرافیک های اماده برای چنیدن وب سایت استفاده میشوند و قیمت پایینی دارند اما گرافیک های اختصاصی تنها برای شما و وب سایت شما طراحی میشود کاملا منحصر به فرد است ک قیمت ان بستگی به طرح مورد نظر شما دارد

برنامه نویسی:

اگر یک وب سایت کاتولوگی یا فروشگاهی عادی بخواهید قیمت ان مشخص و مناسب است اما اگر ایده ی خاصی دارید بعد از بررسی ایده قیمت اعلام می شود.

هاست و سرور:

هاست و سرور در قیمت متفاوت البته متناسب با کار شما در نظر گرفته خواهد شد
استاندارد تمام پکیج های ما 2 گیگ در نظر گرفته شده است.

جلسه مشاوره رایگان-ارائه راهکار نوین برای کسب و کار اینترنتی شما:
مشاوران ما متناسب با کسب و کار شما هدف وب سایت را تعیین می کنند و بر اساس هدف بهترین و به صرفه ترین پکیج طراحی سایت را به شما معرفی میکنند.

طراحی گرافیکی:

قالب وب سایت شما کاملا اختصاصی و روانشناسی شده(رنگ و تصاویر) طراحی می شود.
سئو-بهینه سازی:
متخصص سئو کلمات مناسب کسب و کار شما را ارائه میکند و سایت شما را بر اساس کلمات به ده لینک اول گوگل ارتقا میدهد .

پنل مدیریتی کاربردی و ساده-محتوا گذاری:
شما پس از اموزش،وب ساییتان را مدیریت میکنید .

پشتیبانی محتوا:
در صورت نیاز شما کارشناسان ما محتوای کاملا مناسبی برای وب سایت شما تولید می کنند .

قفل گذاری روی دی وی دی ، سی دی ، قفل گذاری CD-DVD-USB ،محتوا در اصفهان

یکی از خدمات منحصر به فرد گروه نرم افزاری آترین قفل گذاری CD-DVD-USB است.
امروزه حفاظت از كالاهاي نرم افزاري و جلوگيري از تكثير غير قانوني اهميت زيادي پيدا كرده است. ماده اوليه توليد نرم افزار، زمان، دانش و سرمايه پديد آورندگان نرم افزار است که با هزينه ای ناچيز مي توان نرم افزار توليد شده را به تعداد بيشماري تكثير كرد. گروه نرم افزاری آترین طی سالیان گذشته با همکاری برترین متخصصین نرم افزار کشور توانسته است تا به بهترین شکل ممکن از کپی شدن غیر مجاز سی دی و دی وی دی و انواع محتواهای نرم افزاری جلوگیری نماید.ما با همکاری بزرگترین مراکز تولید و تکثیر سی دی دی وی دی آماده ارائه خدمات در زمینه تکثیر می باشیم.

در آترین قفل گذاری CD-DVD-USB با امنیت های متفاوتی انجام می شود.
میزان امنیت مورد نظر با توجه به نظر مشتری و سرمایه گذاری انجام شده در تولید محتوا، در جلسه مشاوره انتخاب خواهد شد.




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری،مشاور مالی

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری ما در حوزه اقتصاد با دو مساله اصلی روبرو هستیم. یکی نیازهای نامحدود و دیگری منابع محدود.بنابراین اقتصاد علمی است که اولویت‌های تخصیص منابع را مشخص می‌کند، اما همواره اقتصادداناندر تخصیص منابع با مشکلات عملی روبرو بوده‌اند که منجر به بروز پدیده‌ای به نام مدیریت گردیده.حال مدیریت چگونه می‌تواند از کارایی و اثربخشی تخصیص منابع آگاه گردد؟ در اینجا نیازهای دیگریاحساس می شود که با مدیریت گره خورده است؛ سیستم اطلاعاتی مالی که اطلاعات لازم جهت تصمیم سازی را مهیا می‌نماید و کنترل منابع که همگی از طریق سیستم حسابداریتامین می‌گردد. در واقع نگاه سنتی به حسابداری نگاه دفترداری است که به حساب و کتاب‌های معمولی اشخاص پرداخته وهدف آریا حساب تغییر این نگاه به اهداف استراتژیک سرمایه گذاری،تامین مالی و توجه به مزیت‌های رقابتی ودر یک کلام بقای شرکت و توسعه و پیشرفت آن در یکمحیط رقابتی و در حال تغییر است.

xdcfvgb

خدمات حسابداری

استراتژی شرکت

اهداف شرکت

ماموریت شرکت

رسالت آریا حساب

ما(آریا حساب) در حوزه اقتصاد با دو مساله اصلی روبرو هستیم. یکی نیازهای نامحدود و دیگری منابع محدود

بنابراین اقتصاد علمی است که اولویت‌های تخصیص منابع را مشخص می‌کند، اما همواره اقتصادداناندر تخصیصمنابع با مشکلات عملی روبرو بوده‌اند که منجر به بروز پدیده‌ای به نام مدیریت گردیده.حال مدیریت چگونه می‌تواند از کارایی و اثربخشی تخصیص منابع آگاه گردد؟ در اینجا نیازهای دیگری احساس می شود که با مدیریت گره خوردهاست؛ سیستم اطلاعاتی مالی که اطلاعاتلازم جهت تصمیم سازی را مهیا می‌نماید و کنترل منابع که همگی ازطریق سیستم حسابداری تامین می‌گردد. در واقع نگاه سنتی به حسابداری نگاه دفترداری است که به حساب وکتاب‌های معمولی اشخاص پرداخته و آریا حساب تغییر این نگاه به اهداف استراتژیک سرمایه گذاری، تامین مالی و توجه به مزیت‌های رقابتی ودر یک کلام بقای شرکت و توسعه و پیشرفت آن در یک محیطرقابتی و در حال تغییر است.

خدمات حسابرسی

مشاوره در خصوص خرید وراه اندازی نرم افزار های حسابداری انجام کد گزاری حساب ها در نرم افزارهای حسابداری برحسب نیازآموزش حسابداری به صورت تئوری وعملی برای پرسنل مالی شرکت انجام امور حسابداری به صورت تمام وقت ،پاره وقت یا پروژه ای انجام امور اصلاح حساب های مالی، بستن حساب ها، تهیه تراز های آزمایشی، صورت های مالی اساسی (ترازنامه،سود و زیان و گردش وجه نقد) و دفاتر قانونی

شرکت حسابداری

تنظیم و ارسال اظهارنامه های مالیات برارزش افزوده که به صورت فصلی ارائه می شود تنظیم و ارسال صورت معاملات خرید وفروش فصل تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه حضور در جلسات رسیدگی مالیاتی پیگیری اعتراض مالیاتی در مراحل مختلف  توافق با رئیس اداره امور مالیاتی ،هیئت های حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی تهیه لوایح مالیاتی جهت ارائه در هیئت های حل اختلاف مالیاتی خدمات حسابداری،شرکت حسابداری,خدمات حسابرسی،مشاور مالی,مشاوره ای

خدمات مالیاتی

حسابرسی مالی صورت های مالی و صدور گزارش جهت ارائه به بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی کشورحسابرسی عملیاتی جهت بهبود فرآیندهای کسب و کارحسابرسی مالیاتی و صدور گزارش جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی کشورحسابرسی داخلی مشاوره در خصوص نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری

خدمات مشاوره مالیاتی

مشاوره در خصوص نحوه تنظیم دفاتر مالیاتی جهت جلوگیری از رد دفاتر مشاور مالی در خصوص تهیه اسناد ومدارک مالی جهت جلوگیری از تشخیص مالیات به صورت علی الراس مشاوره در خصوص قوانین مالیاتی شامل مسائل مطرح از جمله الزامات وجرائم مرتبط با موارد زیر:

مالیات بر درآمد

اشخاص حقیقی وحقوقی

مالیات تکلیفی

مالیات بر درآمد اجاره

مالیات بر حقوق

مالیات بر ارزش افزوده

صورت معاملات خرید وفروش فصلی

خدمات حسابداری،شرکت حسابداری,خدمات حسابرسی،مشاور مالی,مشاوره ای

تلفن : 021-88747353   021-6694710    021-66939331   5 خط     فاکس : 021-88748970

Info[@]aryahesab.com

آدرس : خیابان بهشتی،خیابان میرعماد،کوچه چهاردهم پلاک 5 واحد1  شعبه اول

آدرس : تهران خیابان آزادی. خیابان اسکندری شمالی.خیابان طوسی.پلاک۸۳.طبقه ۵.واحد۲۱  شعبه دوم

مدیر عامل :امیر حسین حدادی    09121498702

 




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

چگونه خوب نقاشی کردن را یاد بگیریم

چگونه خوب نقاشی کردن را یاد بگیریم

شما نیز ممکن است برای یادگیری هنرهای تجسمی به کلاس نقاشی مراجعه کرده باشید. باید در نظر داشته باشید که یادگیری نقاشی در مراکز هنری، از یک استاندارد مشخص پیروی نمی کند. بنابراین انتخاب یک روش مناسب یا استاد خوب اهمیت زیادی در سرعت پیشرفت کار شما دارد. پیش از هر چیز وقت خود را صرف یادگیری اصول پایه در طراحی و نقاشی کنید. بسیاری از هنرجویان برای رسیدن به مراحل پیشرفته تر مانند طراحی چهره عجله می کنند و این موضوع روند آموزشی آن ها را با اشکال مواجه می کند. در یک سیستم آموزشی درست، شما باید حداقل دو ماه را به یادگیری مفاهیم پایه با موضوع طراحی از اجسام بی جان اختصاص دهید. شناخت ابزارهای طراحی و نحوه کاربرد آن ها نیز باید در همین دوره صورت پذیرد. پس از آن می توانید اصول طراحی چهره را آغاز کنید. در این دوره دو ماهه نیز باید آناتومی اجزای صورت و نحوه حجم پردازی چهره را یاد بگیرید. پس از آن می توانید ضمن تجربه کردن تکنیک های مختلف طراحی و نقاشی، مهارت هنری خود را به مرور افزایش دهید.

استفاده از انواع کتاب های آموزش نقاشی یا فیلم های اینترنتی نیز می تواند مکمل خوبی برای یادگیری باشد. در واقع شما باید ضمن مراجعه به کلاس، خودتان نیز فرایند آموزش خود را مدیریت کنید. تنها در این صورت است که تمرین کردن باعث پیشرفت هنری شما خواهد شد. بدون تمرین کافی، دانسته های شما به توانایی تبدیل نخواهند شد. بنابراین حداقل سه روز در هفته به مدت 3 ساعت تمرین کنید. به عبارت دیگر برای فراگیری صحیح هنرهای تجسمی، وجود سه فاکتور اهمیت زیادی دارد و از آن به عنوان مثلث آموزش هنری یاد می کنیم. یعنی استاد خوب، تمرین کافی و مطالعه. در صورت رعایت این سه نکته، رویای تبدیل شدن به یک نقاش موفق، محقق خواهد شد.

در صورتی که به دلیل کمبود وقت یا شرایط جغرافیایی امکان دسترسی به یک آموزشگاه را ندارید، می توانید از آموزشهای مجازی نیز استفاده کنید. البته در این مورد نیز کلاسی را انتخاب کنید که واجد شرایط بالا باشد و امکان دسترسی مستمر به استاد و رفع اشکال را نیز داشته باشد. کلاسی را انتخاب کنید که فرایند آموزشی مشخصی داشته باشد و از روش های زود بازده، تبلیغاتی و غیر اصولی استفاده نکند. با جستجوی عبارت آموزش مجازی نقاشی در گوگل، به نمونه های مناسبی در این زمینه خواهید رسید. 




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

محلی برای ارائه پروژه های پایان نامه سریع

محلی برای ارائه پروژه های پایان نامه سریع

بعد از گذشت پنج سال فعالیت در امور پژوهشی شامل پایان نامه ، پروژه ، مقالات و ترجمه تخصصی توانسته ایم تیمی حرفه ای در انجام پروژه برای تمام رشته های تخصصی گردآوریم . این متخصصان که از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه های شریف ، تهران ، امیرکبیر ، علم و صنعت ، علامه ، شهید بهشتی و… هستند دغدغه آموزش  دارند. بر این باوریم آموزش و پاسخگویی مسئولانه در  انجام پروژه های تخصصی طی این سالها بهترین تبلیغ و دلیل اعتماد شما عزیزان بوده و هست.مشاوره تخصصی انجام پایان نامه  توسط مشاورین شریف.

ارائه خدمات و مشاوره نگارش پروپوزال توسط برترین مشاوره این مجموعه یکی دیگر از خدمات مشاورین شریف می باشد.

انجام تحلیل آماری  پایان نامه در بیشتر پروژه های آماری و پایان نامه ها چه رشته های علوم انسانی مانند مدیریت و حسابداری و چه رشته های علوم مهندسی مانند مهندسی صنایع یا مهندسی عمران مدیریت ساخت ، حمل ونقل و چه رشته های پزشکی ، دارویی و علوم زیستی توسط مشاورین ظریف صورت میگرد.

شماره تماس 44618831

 

این متن یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئول آن سایتی است که داخل مطلب لینک شده است.




شنبه 12 آبان 1397
ن : khashayar

چه نوع لوازم آرایشی بخرم؟

چه نوع لوازم آرایشی بخرم؟

سلام، من «مینا» فارغ‌التحصیل رشته‌ی «گریم و ماسک» هستم اما قراره در این مقاله تجربه‌ی موفق خودم رُو در مورد خرید لوازم آرایشی اصل و خرید ریمل ، کرم ضد آفتاب و خرید رنگ مو مناسب که مورد مصرف عمومی خانم‌ها هست؛ با شما به اشتراک بذارم.

به عبارت دیگه می‌خواهیم بدونیم که چه نوع لوازم آرایشی رُو از چه نوع فروشگاه‌هایی اینترنتی یا فیزیکی بخریم تا هم مطمئن‌تر و هم مقرون‌به‌صرفه‌تر باشه.

به نظر من آگاهی کامل از معیارها و استانداردهای انتخاب لوازم آرایشی برای هر خانم متأهل یا مجردی یک ضرورت محسوب می‌شه؛ چون سالانه افراد زیادی در جهان به دلیل خرید لوازم آرایشی تقلبی و استفاده از اون‌ها دچار عوارض مختلف خطرناک و ازجمله عوارض حاد پوستی می‌شن.

 

معیارهای خرید فیزیکی لوازم آرایشی و بهداشتی

در مورد فروشگاه‌های فیزیکی، دارا بودن پروانه‌ی کسب و گواهی‌های معتبر و خوش‌نام بودن فروشگاه، دو معیار مهم برای خرید لوازم آرایشی از چنین فروشگاه‌هایی هست. بعدازاین که از دو مورد فوق مطمئن شدید باید موقع خرید لوازم آرایشی از فروشگاه‌های فیزیکی این موارد رُو هم در نظر داشته باشید:

 

  • یکی از راه‌های خوب برای کنترل کیفیت وسایل آرایشی و لوازم بهداشتی بررسی اصالت و درستی کدها و لیبل‌های محصول هست. اول، بهتره که مفهوم اعداد بارکدها رُو بدونیم.

یک بارکد از خط‌های عمودی و موازی تشکیل شده و در زیر اون عددهایی هست که از چپ به راست شامل: کشور سازنده، شرکت تولیدکننده؛ کد اختصاصی محصول و کد کنترل هست.

 

بارکد خوان لوازم آرایشی

 

یک نوع دیگه از بارکد هست که به اون QR می‌گن که از پیکسل‌هایی به شکل مربع و سیاه‌رنگ تشکیل شده که توسط ابزارها و نرم‌افزارهای گوشی همراه قابل خوندن هستند و این نوع بارکدها اطلاعات بیشتری از نوع اول بارکد رُو ارائه می‌دن.

نرم‌افزاری به نام اسکنر هم هست که با اینترنت کار می‌کنه و شما با نصب اون بر روی گوشی همراه خودتون می تونید بارکد محصول رُو اسکن کنید و بعد از چند ثانیه مشخصات کشور و کمپانی سارنده و سایر ویژگی‌های محصول رُو بر روی گوشی همراه خودتون ملاحظه کنید.

  • گاهی برخی از کپی‌های لیبل‌های بین‌المللی به‌قدری ماهرانه کپی می‌شن که تشخیص دادنش خیلی سخت هست به این نوع از کپی‌های ماهرانه High copy گفته می‌شه. به همین دلیل، یکی دیگه از لیبل‌های مهم که باید به اون اهمیت زیادی قائل بِشید؛ «لیبل طرح ملی کنترل اصالت» هست که شما می‌تونید از طریق این لیبل، محصول آرایشی موردنظرتون رُو استعلام کنید.

لیبل طرح ملی کنترل اصالت، نشون می‌ده که محصول خریداری‌شده توسط شما اصل هست و از مجرای قانونی وارد کشور شده به‌این‌ترتیب که می‌تونید کد QR رُو با گوشی همراه خودتون اسکن کنید و یا یک کد ۱۶ رقمی رُو که روی لیبل چاپ شده رُو با تلفن ثابت یا پیامک به سامانه‌ی وزارت بهداشت ارسال کنید و از اصل بودن محصولی که می‌خواهید بخرید مطمئن بِشید.

 

  • به بوی لوازم آرایشی توجه کنید. این معیار برای شناخت انواع لوازم آرایشی مرغوب کاربرد داره، لوازم آرایشی مرغوب، هیچ‌وقت بوی خیلی تند یا بوی بدی ندارند مگر این‌که تاریخ مصرفشون تموم شده باشه.
  • به بافت لوازم بهداشتی و آرایشی دقت کنید. البته این کار نیاز به کمی تجربه داره. به‌طورکلی، لوازم آرایشی مرغوب، بافت یکدست و مواد تشکیل‌دهنده‌ای دارند که اندازه‌ی ذراتشون برابر هست مگر در بعضی محصولات مثل رژ گونه یا سایه‌ها.
  • لوازم آرایشی مثل سایه‌ها، ریمل و خط چشم مرغوب هیچ‌وقت خودبه‌خود نمی‌ریزند یا پخش نمی‌شن و سایر مواد مرغوب آرایشی که روی پوست به کار می‌رن به‌سرعت نمی‌ماسند و حداقل تا پنج یا شش ساعت تغییر رنگ نمی‌دن.
  • بعضی خانم‌ها در فروشگاه‌ها برخی مواد آرایشی را روی پوست خودشون تست می‌کنند، باید گفت که این کار فقط محصولاتی رُو که خیلی مشخص تقلبی باشند رُو لو می‌ده ولی برای محصولاتی که کپی شدن جواب نمی‌ده، چون یک ماده‌ی آرایشی برای این‌که به‌درستی تست بشه باید ۲۴ ساعت روی پوست باقی بِمونه تا ببینید که آیا حساسیت می‌ده یا نه و تغییر رنگ یا حالت ماسیدگی داره یا نه. در ضمن گاهی برخی از مغازه‌دارها از ماده‌ی آرایشی اصلی برای تست به شما تعارف می‌کنن که این هم فایده‌ای نداره چون باید از همون ماده‌ی آرایشی که می‌خواهید بردارید عمل تست رُو انجام بدهید. در کل، می‌خوام به شما یادآوری کنم که عمل آزمایش مواد آرایشی یک عمل بهداشتی و درست محسوب نمی‌شه.

اصولاً از تست لوازم آرایشی فقط برای دیدن رنگ محصول می‌شه به‌درستی استفاده کرد نه برای تشخیص کیفیت و مرغوب بودنش.

  • به قیمت محصولات مختلف آرایشی در فروشگاهی که قصد خرید از اونجا رُو دارید دقت کنید به‌خصوص به قیمت محصولات آرایشی که متعلق به بِرندهای بزرگ هستند بیشتر دقت کنید. چنین محصولاتی نمی‌تونن ارزون باشن و اصولاً برای خودشون یک قیمت مصوب یا حداقل، یک سقف قیمتی دارند که هیچ فروشنده‌ای نمی‌تونه زیاد ارزون‌تر از اون قیمت عرضه‌شون کنه.

باید به تخفیف‌هایی که فروشگاه‌ها اعلام می‌کنن حساس و در موردشون محتاط باشید، یک امکان دیگه هم وجود داره و اون این هست که بعضی وقت‌ها برخی از فروشگاه‌ها به دلیل نزدیک شدن زمان انقضای تاریخ‌مصرف محصولاتشون تخفیف‌های بالا برای محصولات بِرند می‌زنن، اگر این‌طوری بود این کار تا حدی قابل‌قبول هست ولی در سایر شرایط به قیمت‌های خیلی ارزون‌تر از بازار شک کنید.

  • به رنگ بسته‌بندی، فونت و درشتی و ریزی و خوانا بودن و صحت املاییِ کلمه‌های چاپ شده بر روی محصول و به جنس بسته‌بندی دقت کنید. در همه‌ی این موارد می‌تونید آثار احتمالی تقلب رُو ببینید.
  • می‌توانید از صاحب فروشگاه بخواهید که در مقابل عنوان لوازم آرایشی که خریدید کلمه‌ی «اصل» رُو قید کُنه؛ هم‌چنین فاکتور رُو با مُهر فروشگاه مذکور دریافت کنید.

 

معیارهای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

شما موقع خرید اینترنتی باید ابتدا فروشگاه موردنظر رُو از دو جنبه‌ی عمومی بررسی کنید:

  1. شرایط استاندارد عمومی فروشگاه اینترنتی و امکانات و ضمانت‌های تکمیلی: هر فروشگاه اینترنتی باید حتماً مجوزهای قانونی رُو برای فعالیت خودش داشته باشه مثلاً: نماد اعتماد الکترونیک- لوگوی وزارت ارشاد. در مرحله‌ی بعدی شما باید به ضمانت‌ها و خدمات و پشتیبانی‌های فروشگاه اینترنتی موردنظر توجه کنید که می‌تونه شامل این موارد باشه: درگاه پرداختِ امن- تضمین اصالت- تضمین قیمت- گارانتی- بازگشت وجه- عودت کالا و پرداخت در محل. در ضمن به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی موردنظرتون دقت کنید و ببینید که آیا مطالبش در فواصل کوتاه، به‌روز می‌شه یا نه.

واقعی بودن عکس محصولات و نوع دسته‌بندی محصولات و کامل بودن مشخصات فنی محصولات رُو بررسی کنید و ببینید که نحوه‌ی پاسخگویی تلفنی، پیامکی و آنلاین فروشگاه اینترنتی در عمل چه قدر فعال هست. موقع تحویل گرفتن کالا هم بسته‌بندی پلمپ شده رُو با فاکتور دارای مهر فروشگاه از پیک دریافت کنید.

بعد از این‌که مطمئن شدید که فروشگاه موردنظرتون دارای شرایطی که توضیح دادم هست؛ می تونید نسبت به خرید اینترنتی لوازم بهداشتی و آرایشی اقدام کنید اما در خرید لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی به دلیل تنوع کالاها و بِرندهای موجود در بازار باید خیلی هوشیار باشید، به این منظور لازم هست که اطلاعات ضروری در مورد خرید انواع لوازم آرایشی مرغوب رُو کسب کنید که می‌تونه هم شما رُو از آسیب‌های جدی به زیبایی‌تون در امان نگه داره و هم باعث صرفه‌جویی مادی در خرید لوازم آرایشی بشه، لطفاً در ادامه با من همراه باشید.

 

نکته‌ی آخر هم این‌که، محصولات تیوبی آرایشی رُو به محصولات کاسه‌ای ترجیح بدهید چون محتویات محصولات کاسه‌ای، بیشتر در معرض هوا و آلودگی قرار می‌گیرن.

خُب، همون‌طور که در ابتدای حرف‌هام گفتم قصد من به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی موفقم در مورد تهیه‌ی لوازم آرایشی مرغوب و مقرون‌به‌صرفه بود.

تمام مواردی که در مورد لوازم آرایشی مختلف گفتم از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه شیک فام امکان‌پذیر هست. چه خرید     لوازم آرایشی و چه لوازم بهداشتی، چون فروشگاه اینترنتی شیک فام   shikfam.comبیشتر از ۱۰ سال هست که علاوه بر فروش  اینترنتی به‌عنوان یک فروشگاه فیزیکی هم فعالیت می‌کنه و تمامی مجوزها، نمادها و مدارک قانونی کسب‌وکارهای فیزیکی و اینترنتی از قبیل نماد ساماندهی، عضویت در انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی، لوگوی وزارت ارشاد رُو دارا هست و سال‌هاست معتبرترین رسانه‌های ایران از اون، آگهی‌های مختلفی رُو درج می‌کنن

اما موردی که برای من خیلی مهم بود و امکان نداشت که از فروشگاه اینترنتی که فاقد این موارد باشه خرید کنم؛ خدمات، امکانات و ضمانت‌های کاملِ فروشگاه شیک فام، شامل درگاه پرداختِ امنِ بانک ملت، تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل هست که همگی واقعی هستند و به‌هیچ‌وجه جنبه‌ی تبلیغاتی ندارند.

 

قیمت اکثر محصولات فروشگاه شیک فام (با اصالت کامل) کمی هم از قیمت مشهورترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران ارزون‌تر هست که دلیلش به بازار رقابتی لوازم آرایشی برمی‌گرده.

وب‌سایت شیک فام به‌روز و پشتیبانی تلفنی، پیامکی و آنلاین اون در پاسخ به من خیلی سریع بود و من،‌ هم از کیفیت محصول، هم از قیمت و نحوه‌ی برخوردشون تا اینجا راضی هستم.

امیدوارم شما هم تجربه‌ی خریدی عالی از فروشگاه اینترنتی شیک فام  داشته باشید.

راز زیبایی توshikfam.com




چهار شنبه 2 آبان 1397
ن : khashayar

غرفه سازی نمایشگاهی، اصول ساخت غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی، اصول ساخت غرفه های نمایشگاهی

خلاقیت و هنر بهتر زیستن در فضا و زمانِ محدود، می تواند اولین ایده جهت طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی باشد. فضای نمایشگاهی جایی است كه در آن نمایش نوآوری، خلاقیت تكنولوژی و فناوری جدید،و تجارت و رقابت برای نمایش یا فروش عمده ای بازی میكند.
چرا غرفه سازی و غرفه آرایی در فرآیند برگزاری نمایشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ باید عنوان نمود اگر غرفه ای به درستی و كامل طراحی و اجرا شده باشد در ازدحام و شلوغی دوران نمایشگاه میتوانـد پیـام غرفـه دار و یا شركت را با تاثیرگـذاری قوی به مخاطبِ مورد نظر برساند و با توجه به زمان محدود بازدیدكننده از غرفه (5 الی 20 دقیقه ) بتواند تاثیر گذاری ماندگار در یك موقعیت رقابتی بوجود بیاورد..
استفاده از عناصر و مولفه های نظیرنور، رنگ، فرم و.... كه بیانگر عقاید مرتبط بافعالیت های بشربوده ونگرش، احوال و شخصیت انسانها را تحت تاثیر قرار میدهند می بایست هدف اصلی طراحی غرفه وچیدمان محصولات آن باشد تا به بهبود عملكرد فیزیكی و روانی ، دست یابی به اصول زیبا شناسانه فضای داخلی محقق گردد.

طراحان و ایده پردازان سکــو؛ داری آتلیــه تخصصی طـراحی و کارگـاه مجهز ساخت غرفه های نمایشگاهی (طراحی مــدرن و خاص متناسب با بودجـه و سلیقه مشتـری) ، مرکز تخصصی غرفه سازی نمایشگاهی و غرفه آرایی نمایشگاهی در تهران و شهرستانها

چرا برای غرفه سازی نمایشگاه، ایده پردازان سکو را انتخاب کنیم؟

  • دارای گرید غرفه سازی از نمایشگاه بین المللی
  • عضو رسمی انجمن غرفه سازان
  • تضمین در تحــویل به مـوقع غـرفــه
  • استفـاده از مـواد اولیـه با کیفیت در ساخت غرفه
  • بالاتـرین کیفیت در ساخت غـرفــه و رنگ آمیـزی
  • ارائه طرحهای متفاوت و خاص با اصول معماری و طراحی صنعتی
  • قیمت مناسب نسبت به طـرح ارائـه شده
  • تخلیه سریـع بعد از پایان برگــزاری نمایشگاه
  • رضایت 100% مشتــریهای گذشته

جهت مشاهده نمونه کارهای اجرایی اینجا کلیک کنید





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.