آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

پنج شنبه 24 مهر 1395
ن : khashayar

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7

آموزش رایتینگ آیلتس آکادمیک همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 1372
مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

بخشی از متن:

آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک
Academic IELTS Writing
همراه با نمونه رایتینگ های با نمره 7  

مناسب دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در خارج از کشور به همراه نکات تک تک این رایتینگ های آکادمیک task 1 و task 2 .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .
به همین علت ما بسته آموزش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک را برای دانلود شما مهیا کرده ایم

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 

دانلود فایل


:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: چگونه رایتینگ آیلتس بنویسیم,چگونه در آزمون آیلتس موفق شویم,برای آیلتس از کجا شروع کنم,بهترین منابع برای آزمون آیلتس,منابع آیلتس آکادمیک,نمونه رایتینگ آیلتس,نمونه رایتینگ آکادمیک آیلتس,نمونه رایتینگ,رایتینگ آیلتس,آموزش رایتینگ آیلتس,آموزش writing ielts ,آموزش writing آیلتس,نمونه writing ielts ,نمونه رایتینگ ielts ,آموزش آيلتس,آمادگی آزمون آیلتس,آموزش آزمون آيلتس,آموزش رایتینگ انگلیسی,آموزش رایتینگ زبان انگلیسی,نمونه رایتینگ انگلیسی,تقویت رایتینگ انگلیسی,رایتینگ آیلتس آکادمیک,جزوه رایتینگ آیلتس,رایتینگ آیلتس7,نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک,راهنمای رایتینگ آیلتس,چگونه رایتینگ انگلیسی بنویسیم,,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.