تفریحات گردشگری جزیره کیش مروارید خلیج فارس، محبوب خانواده ها
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

شنبه 11 شهريور 1396
ن : khashayar

تفریحات گردشگری جزیره کیش مروارید خلیج فارس، محبوب خانواده ها

تفریحات گردشگری جزیره کیش مروارید خلیج فارس، محبوب خانواده ها

 

از قدیم کیش بعنوان مروارید خلیج فارس ، توریستی ترین شهر ایران به لحاظ تفریحی بوده است . می دانیم که علاقه مندان سفرهای تفریحی معمولا شهرهایی را انتخاب می کنند که در کنار دریا واقع شده باشند . از این روز معمولا شهرهای ساحلی و بخصوص جزایر ، مقاصد برتر توریستی جهان هستند . در منطقه خاور میانه هم جذابترین جاذبه طبیعی ، سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس می باشد . چنانچه معمولا توریستهای اروپایی سواحل دبی را به کشورهای اروپایی برای گذران تعطیلات ترجیح می دهند . جزیره زیبای کیش در ایران عزیز خودمان هم از زیباترین سواحل در خلیج فارس برخوردار است . تفریحات گردشگری جزیره کیش معمولا برای جوانان و خانواده های پر شور و شاداب بسیار جذاب است . شنا در خلیج همیشه فارس زیبا و استفاده از امکانات ورزشهای آبی مانند جت اسکی و پارک دلفینهای کیش از جذابترین نقاط دیدنی این جزیره هستند . نیز بهترین مراکز خرید کشور نیز در جزیره کیش واقعند و برای خانواده ها بشدت جذاب است . در سالهای اخیر با اقدامات عمرانی خوبی که در این جزیره انجام گرفته می توان امیدوار بود این جزیره زیبا در جذب گردشگران خارجی نیز موفق تر از این باشد .

برخی افراد غیر از سفرهای تفریحی گاهی هم به سفرهایی نیاز حس می کنند که آنها را از نظر روحی و ایمان قلبی و آرامش ذهن به حد مطلوب بازگرداند . قطعا سفرهای زیارتی و مذهبی بهترین گزینه بوده و در ایران عزیز هم ، حرم هشتمین امام شیعیان بهترین گزینه برای زیارت است . در واقع اینگونه سفرها تامین کننده غذای روح برای انسان هستند . بنده خودم تازه از سفر مشهد بازگشته ام و این مطلب را برای شما می نویسم . خاطراتی که از تور مشهد تابستان 96 برایم باقی مانده هرگز برایم فراموش شدنی نیست. مشهد علاوه بر اینکه حرم امام رئوف را در خود جای داده  و میعادگاه عاشقان حضرت رضاست ، از نظر جاذبه های تفریحی گردشگری نیز در سالهای گذشته بشدت غنی شده و وجود پارک های آبی خوب و پاساژهای شیک این شهر را یک شهر توریستی ایده آل کرده است . این شهر حتی برای توریست های خارجی نیز امکانات پذیرایی کافی دارد .

من علاقمند تجربه سفرهای خارجی نیز هستم و از کشورهای اطراف مثل ترکیه و گرجستان و آذربایجان و دبی گرفته تا مالزی و اندونزی و تایلند و استرالیا را گشته ام . سفرهای طولانی مثل استرالیا و مالزی بسیار خسته کننده می تواند باشد . اما پرواز خوب می تواند همه امکانات رفاهی را برای شما با بهترین قیمت فراهم کند . بهترین قیمت بلیطهای خارجی همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان یک توریست بین المللی است . مهمترین مزیتی که من همیشه مدنظر دارم این است که بهترین قیمت پرواز را از بهترین و معتبر ترین و ایمن ترین ایرلاین ها یا خطوط هواپیمایی دریافت کنم .

بهترین مورد برای یک علاقه مند سفر مثل من خرید بلیط چارتر ارزان از یک آژانس هواپیمایی معتبر می باشد که خوشبختانه با خدمات آژانس هواپیمایی رایکا گشت ، بهترین سفرهای زندگی ام را تجربه کرده ام و حتی خدمتی مثل رزرو هتل برای سفارت نیز توسط این آژانس برای من به بهترین شکل ممکن فراهم شد . پس تجربه فوق العاده سفر با خدمات این آژانس را به تمام شما بزرگواران نیز پیشنهاد می کنم .



:: برچسب‌ها: تفریحات گردشگری جزیره کیش, گردشگری جزیره کیش, تور مشهد تابستان 96, تور مشهد, بهترین قیمت بلیطهای خارجی, بهترین قیمت بلیط, قیمت بلیطهای خارجی, خرید بلیط چارتر ارزان, خرید بلیط چارتر, بلیط چارتر ارزان, رزرو هتل برای سفارت, رزرو هتل, آژانس هواپیمایی,


جمعه 10 شهريور 1396
ن : khashayar

با انواع تبلیغات آنلاین بیشتر آشنا شوید

با انواع تبلیغات آنلاین بیشتر آشنا شوید

هر نوع آگهی و تبلیغاتی که در فضای مجازی اینترنت پخش و دیده شود تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی است .

انواع تبلیغات اینترنتی به ما کمک میکنند با هزینه کمتری ویژگی های کسب و کارمان را تبلیغ و برندسازی کنیم .

بازاریابی و تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغات سنتی بسیار هدفمند تر و به صرفه است و در واقع تعرفه تبلیغات اینترنتی بسیار پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی مانند بیلبورد های تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی تلویزیونی است .

با ویرلن همراه باشید ؛

یکی از مهمترین ویژگی های تبلیغات در اینترنت لینک شدن تبلیغ به وب سایت شماست . در تمامی روش های تبلیغات آنلاین ، مخاطبان در صورتی که آگهی برایشان جذاب باشد بروی آن تبلیغ کلیک میکنند و به وب سایت تبلیغ دهنده میرسند ، که این برای جذب مشتری و بازگشت هزینه تبلیغات بسیار عالیست .

تبلیغات اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین و انواع کسب و کار هایی که فروش اینترنتی دارند بسیار موثر و  به صرفه است .

انواع تبلیغات اینترنتی

  • تبلیغات بنری : تبلیغاتی که در وب سایت های پربازدید بصورت بنر های انیمیشن نمایش داده میشود
  • تبلیغات کلیکی : همان تبلیغات بنری است ولی تعرفه تبلیغات بصورت کلیکی محاسبه میشود
  • تبلیغات در گوگل : تبلیغات کلیکی گوگل ، تبلیغ وب سایت هاست که در جستجوی کلمات کلیدی در رتبه اول گوگل نمایش دارد
  • رپورتاژ آگهی در خبرگزاریها : خبر تبلیغاتی است که در خبرگزاری های پربازدید منتشر میشود و برای سئو سایت بسیار موثر است
  • تبلیغات در تلگرامو تبلیغات در اینستاگرامو سایر شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در موبایل : تبلیغاتی که در اپلیکیشن ها و بازی های موبایل نمایش دارد
  • ایمیل مارکتینگ : ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطبان و مشتریان
  • تبلیغات ویدئویی : تیزر های تبلیغاتی کوتاه که در شبکه های اجتماعی منتشر میشود
  • تبلیغات در فروشگاه اینترنتی : آگهی فروش کالا و خدمات در سایت های خرید اینترنتی و سایت های تخفیف
  • تبلیغات در نیازمندیها : درج تبلیغات رایگانو پولی در سایت ها و اپلیکیشن های نیازمندیها

 

نکات مهم و تاثیر گذار برای موفقیت بیشتر در بازاریابی آنلاین

  1. طراحی سایت با گرافیک مناسب بر اساس استاندارد های سئو
  2. تولید محتوا برای سایتو تبلیغات بصورت حرفه ای همراه با خلاقیت و نوآوری
  3. شناخت روش های مختلف تبلیغات آنلاین و استفاده به موقع و درست از هر کدام
  4. مشاوره و همکاری با یک آژانس یا شرکت تبلیغاتی معتبر

 

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات آنلاین است . تبلیغاتی که بصورت بنر های ثابت یا انیمیشن در سایز های مختلف در ستون کناری سایتهای پربازدید نمایش دارد . نمایش این نوع تبلیغات در موقعیت مناسبی از سایتهای پربازدید با توجه به هزینه بالایی که دارد بیشتر برای برندسازی شرکت های بزرگ مناسب است . این نوع تبلیغات برای برند ها و استارت آپ های جدید که بودجه مناسبی برای تبلیغات دارند بسیار موثر و به صرفه است .

مزایا : اگر تبلیغات بنری بصورت همزمان در چندین سایت پربازدید ( در موقعیت نمایش مناسب ) و در مدت زمان حداقل بین 3 تا 6 ماه اجرا شود میتواند بسیار موثر باشد .

نکته مهم : خلاقیت در طراحی بنر های تبلیغاتی و محتوایی که تبلیغ میشود بسیار مهم است . انتخاب سایت نیز مهم است . سایتهایی را انتخاب کنید که معتبر باشند و بازدید کننده واقعی داشته باشند .

مشکلات : یکی از مشکلاتی که در مورد تبلیغات بنری در ایران وجود دارد این است که تعداد زیادی از این بنر ها درکنار هم چیده میشوند و خوب هرکدام هم با رنگ های مختلف بصورت انیمیشن نمایش دارد و درواقع کاربران را ناراحت میکنند و در عین حال تاثیر گذاری آن را نیز کم میکند . همچنین معمولا در بسیاری از سایتهای پربازدید موقعیت تبلیغات بنری نیز بصورت رندوم بالا پایین میشود . لینک تبلیغات بنری معمولا بصورت غیر مستقیم و نوفالو است ، بنابراین برای سئو سایت هیچ تاثیری ندارد .

تعرفه تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به دو صورت ماهیانه و کلیکی محاسبه میشود . در صورتی که به صورت ماهیانه محاسبه شود قطعا در طول ماه این تبلیغات نمایش ثابت دارند و اگر در موقعیت مناسبی از ساتیها معروف نمایش داشته باشند هزینه بسیار بالایی دارند و همانطور که گفتیم بیشتر برای برندسازی شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی مناسب است . البته برای برند های بزرگ این نوع تبلیغ از بیلبورد و تیزر های تلویزیونی بسیار ارزان تر ، به صرفه تر و هدفمند تر و درنتیجه موثر تر است . تعرفه تبلیغات در ورزش 3 و تعرفه تبلیغت در تابناک نسبت به سایر سایت ها بالاتر است .

 

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ( پرداخت به ازای کلیک ) جزو تبلیغات اینترنتی جدید محسوب میشود که امروز در تمام دنیا به عنوان یکی از موثر ترین تبلیغات هدفنمد محسوب میشود .

تبلیغات کلیکی اغلب در یک فریم یا کد جاوا اسکریپت بصورت کد در بخش های مختلف سایت های مختلف قرار میگیرد. تبلیغات کلیکی در شکل های مختلف نمایش دارد شامل ؛ بنر در سایز های مختلف ، تبلیغات متنی ، نمایش محصولات یک فروشگاه اینترنتی و ویدئو . تبلیغات کلیکی هم در دسکتاپ ( کامپیوتر و لپ تاپ ) هم در موبایل و تبلت نمایش دارد . همچنین یکی از مهم ترین شرکت های تبلیغات کلیکی در دنیا گوگل است و تبلیغات کلیکی گوگل در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد .

مزایا : سفارش تبلیغات کلیکی بسیار ساده است و کاربران براحتی و بسرعت میتوانند تبلیغ خود را راه اندازی کنند و در چند لحظه تبلیغات در هزاران سایت نمایش داده میشود . در زمان سفارش ثبت تبلیغات کلیکی کاربران میتوانند با توجه به موارد مورد نظرشان سایت هایی را از موضوع های مختلف انتخاب کنند . همچنین امکان انتخاب شهر یا استان برای نمایش تبلیغات وجود دارد . تبلیغات کلیکی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب است . این نوع آگهی را میتوان با مبلغی کمی شروع کرد و با توجه به بازخوردش ادامه داد .

نکته مهم : تبلیغات کلیکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای وب سایت های نمایش دهنده تبلیغات است .

مشکلات : متاسفانه در بسیاری از موارد سایتهای نمایش دهنده تبلیغات کلیکی تقلب میکنند و این باعث هدر رفتن هزینه تبلیغ دهنده میشود .

تعرفه تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی درواقع نمایش تبلیغات رایگان است و تبلیغ دهنده تنها بابت ورود کابران به سایت هزینه پرداخت میکند . در این سیستم تبلیغ دهنده به میزان دلخواه حساب کاربری خود را شارژ میکند ، سپس تبلیغات در هزاران سایت نمایش داده میشود ولی تنها زمانی که افراد بروی تبلیغات کلیک کنند مبلغ تعرفه از شارژ اولیه کسر میشود . قیمت کلیک با توجه به سایت های نمایش دهنده متفاوت است .

 

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادوردز پرطرفدار ترین سیستم تبلیغات آنلاین در تمام دنیاست . تبلیغات گوگل به شکل های مختلفی نمایش دارد شامل ؛ نمایش در جستجوی گوگل ، نمایش در سایت های پربازدید بین المللی ، نمایش در جی‌میل و نمایش در اپلیکیشن ها و بازی های موبایل . البته در ایران بیشتر تبلیغات گوگل را با تبلیغات در جستجوی گوگل میشناسند ، که با کلمات کلیکی مورد نظر تبلیغ دهنده در بالا و پایین جستجوی گوگل نمایش داده میشود . تبلیغات گوگل امروز برترین سیستم تبلیغات در موبایل نیز محسوب میشود .

برندهای بزرگ دنیا و همچنین کسب و کار های کوچک و تازه تاسیس همگی از این سیستم تبلیغاتی استفاده میکنند .

مزایا : با تبلیغات گوگل برندها میتوانند تبلیغات خود را در کشوری که میخواهند نمایش دهند . تبلیغات در گوگل در واقع هدفمند ترین روش تبلیغاتی است . تبلیغات در گوگل با کلمات کلیدی پرجستجو در رتبه اول جسنجوی گوگل نمایش پیدا میکند بنایراین بسیار موثر و به صرفه است . تبلیغات گوگل بهترین روش برای تبلیغات اپلیکیشن های اندرویدی است  .  بصورتی که کاربران با کلیک بروی تبلیغات به صفحه نصب اپ در گوگل پلی میرسند که این میتواند تعداد نصب اپلکیشن تبلیغ دهنده را به سرعت بالا ببرد .

مشکلات : متاسفانه ثبت تبلیغات در گوگل در ایران در دسترس نیست و گوگل بدلیل عدم اتصال بانک های ایران به بانک های جهانی و تحریم های امریکا دسترسی ایرانیان به این سیستم تبلیغات را محدود کرده است ! حتی در زمان انتخاب کشور برای نمایش تبلیغات ایران جزو لیست کشور های قابل انتخاب وجود ندارد ! همچنین طی سال های 88 تا 94 تبلیغات گوگل از طرف ایران نیز فیلتر شده بود که البته بعد از سال 94 از فیلتر خارج شد . البته احتمالا تغییری در فیلترینگ ایران بوجود نیامده است بلکه لینک های گوگل تغییر کرده که باعث شده دیگر تبلیغات گوگل به صفحه فیلترینگ ختم نشود.

اما در ایران چند شرکت بصورت واسطه امکان تبلیغ در گوگل را ارائه میدهند و کلیه موارد از ثبت تبلیغ تا مدیریت آن را برای تبلیغ دهندگان ایرانی فراهم کرده اند.

تعرفه تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل بصورت کلیکی است . قیمت کلیک در این  سیستم متغیر است و با توجه به هر کلمه و موقعیت نمایش متفاوت است . همچنین سیستم گوگل بصورت مزایده ای است به این معنی که هرکسی که حاضر باشد مبلغ بالاتری را بابت کلیک بپردازد تبلیغش در رتبه بالاتر نمایش داده میشود . که البته همین موضوع قیمت کلیک کلمات پر رقابت را بالا میبرد .

با توجه به نرخ بالای ارزهای خارجی مرسوم در گوگل ، مانند دلار و درهم و همچنین هزینه های حواله پول از ایران به حساب گوگل ، قیمت کلیک تبلیغات در گوگل کمی بالاست . که اگر کلمات را درست انتخاب کنیم میتواند به صرفه باشد .

مقاله های مفید درباره انواع روش های تبیغات آنلاین و سئو را در سایت ویرلن میتوانید پیدا کنید .



:: برچسب‌ها: انواع تبلیغات آنلاین, بازاریابی آنلاین, تبلیغات در فروشگاه اینترنتی, تبلیغات در تلگرام, رپورتاژ آگهی, تبلیغات در گوگل, تبلیغات بنری, انواع تبلیغات اینترنتی, تبلیغات اینترنتی, ,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.