مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

پنج شنبه 30 فروردين 1397
ن : khashayar

مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود

مواردی که قبل خرید ویلا در شمال ممکن است به صورت سوال برایتان مطرح شود

 

خرید ویلا و ساخت و سازهای ویلایی در شمال از گذشته های دور مورد توجه بوده و افراد زیادی میل به خرید ویلا در شمال داشته و در این اواخر رونق ساخت و ساز به حدی زیاد شده که حتی اگر مدت کوتاهی از ویلا خود دور باشید و بعد از آمدن متوجه تغییرات اساسی در اطراف خود خواهید شد ، البته در این خصوص نکاتی ظریف و حایز اهمیت وجود دارد و برای شما که برای اولین بار تصمیم و قصد خرید ویلا در شمال دارید مهم و‌ باید به آن توجه داشته باشید و ما در این بحث به این نکات اساسی و ابتدایی اشاره خواهیم داشت .

سوالات اولیه هنگام خرید ویلا در شمال که برای شما ممکن است پیش بیاید را در این قسمت به آن اشاره مینماییم و این سوالات ممکن است در خصوص خرید و فروش ویلا بر اساس:

۱- مبلغ در نظر گرفته شده و شناخت و انتخاب منطقه ای مناسب از ویلا در شمال ( کجا ویلا بخرم )

۲- مالکیت بر اساس سند ویلا

۳- کیفیت و نوع ساخت ویلا

۴- نوع نقشه و جانمایی ویلا .

بله افراد زیادی برای اولین بار تصمیم به خرید ویلا در شمال گرفته اند و هیچ اطلاع از مدارک مربوط به زمین و یا ویلا در مناطق مختلف شمال که دارای سند ششدانگ عرصه و عیان و سند های شورایی و سند مشاع و سند هایی به عنوان مبایعنامه و قولنامه مطرح میباشند نداشته ، باید جهت توضیح و اطلاع این دسته از عزیزان خاطر نشان کرد که سندهای ششدانگ عرصه و عیان بهترین و کاملترین سند مالکیت ویلا میباشد و خرید ویلا با سند ششدانگ میتواند در اولویت انتخاب برای شما باشد و سند عرصه حکم سند زمین برای ویلا و سند عیان نیز حکم بنا و سازه ای که در زمین احداث شده و در اینجا منظور ویلا میباشد مطرح است .

در مورد سند مشاع ویلا باید گفت به اسنادی که به صورت توافقی بین افراد برای جزء یا قطعه ای از زمین که از متراژ کلان مجموعه زمین در نظر گرفته شده، گفته می شود، عده ای از ویلاهای انتخابی و مد نظر شما در شمال میتواند دارای سند مشاع باشد و در مورد این دسته از سندها باید گفت که در صورتی خرید چنین ویلاهایی بلامانع میباشد که دارای کنتور برق و کنتور گاز و از همه مهم‌تر ویلا با سند مشاع دارای مجوز ساخت یا پایانکار باشد ، چرا که داشتن پایان کار برای ویلا امکان افراز و در نهایت تبدیل به سند تفکیکی و ششدانگ وجود داشته و میتواند خریدی امن و بدور از مشکل برای شما باشد .

سندهای مبایعنامه ای و قولنامه ای نیز به سندها و مدارکی از ویلا که با فروشنده مشخص و هماهنگی با خریدار  در دفتر املاک با مهر املاک و کد رهگیری تنظیم میشود و بعد از آن به اتفاق طرفین میتوان مدرک مربوطه را نزد شوراء منطقه مربوطه برد و تایید شوراء را با ممهور کردن توسط مهر رییس شورا در انتهای مبایعنامه به سند شورایی تبدیل کرد و از صحت و سلامت زمین و ویلا توسط تایید شوراء مطمین شد و بعد از آن با صرف هزینه و زمان اقدام به اخذ سند تک برگ نمود که در مطالب قبل به آن اشاره داشته ایم .

سوال بعدی با توجه به مبلغی که برای خرید ویلا در نظر گرفته اید میتواند انتخاب منطقه ای مناسب در شمال برای خرید شما باشد ، بله بهترین مناطق ویلایی در شمال که شناخته شده و معروف میباشند در اولویت میباشد و این مناطق بیشتر در غرب مازندران و شامل شهرهای ساحلی ، رویان ، نوشهر ، نمک آبرود ، متل قو یا همان سلمانشهر و در نهایت رامسر و روستاهای مابین این شهرها میباشد ، چرا که این شهرهای ساحلی با داشتن ساحل و دریا و دسترسی آسان به کوه و جنگل و طبیعت بکر و زیبا در جوار هم همیشه در بورس و رونق خرید و فروش ویلا در شمال بوده اند و انتخاب دوم و سوم میتواند شهرهایی از محمود آباد تا بابلسر و در انتخاب آخر نور و چمستان باشد ، چرا که قیمت ویلا در شهرهای ساحلی پرفروش نسبت به شهرهای درجه دو و سه نام برده فوق از ارزش و اهمیت بیش‌تری برخوردار میباشد .

در رابطه با شناخت در کیفیت ساخت ویلا میتوان در وهله اول اعتماد در خرید به سازندگان بنام و مطرح منطقه شمال نمایید و همچنین به نوع نقشه ساخته شده در طراحی مهندسی ساز و بدون پرتی و با جانمایی مناسب و از سازندگان غیر حرفه ای دوری کنید ، همچنین درخواست نقشه با فیلم ساخت مرحله ای که در آیتم سفت کاری ویلا که در بیشتر موارد پوشیده از نظر میباشد در اکثر ویلاهای فروشی توسط سازنده و مالک میتوان به شما ارایه دهند و نوع ساخت هم در مرحله نازک کاری و کیفیت ساخت را میتوان با نوع مصالح و متریال در این قسمت شامل ، نوع و درجه سرامیک ، کاشی ، شیرآلات استفاده شده در برندهای معتبر و دیزاین و طراحی داخلی مشاهده نمود .

مورد بعدی که کاملا به سلیقه و توان مالی شما مرتبط میباشد نوع نقشه و موقعیت ویلا میباشد ، بله نقشه های دوبلکس که در دو طبقه ساخته میشوند و یک خواب در طبقه همکف ویلا مورد تایید اکثر افراد میباشد و بیشتر سازندگان امروز سعی در ساخت چنین ویلاهایی با نقشه پرفروش در جای جای شمال هستند ، موقعیت ویلا از لحاظ جانمایی و امنیت نیز مساله قابل توجهی است که وجود ویلا در محیط و مکان امن نظیر شهرک با موقعیت شمال جنوبی میتواند بهترین گزینه در انتخاب و خرید ویلا مناسب شما در شمال باشد .

جمع بندی ؛ بهترین مورد خرید ویلا برای شما عزیزان میتواند ویلایی دوبلکس سه یا چهار خواب با یک خواب در پایین و در محیطی شهرکی به حالت شمال جنوبی و با سند ششدانگ عرصه و عیان در بهترین مناطق ساحلی ویلایی شمال باشد که در بیشتر موارد با قیمت بالای 200 میلیون تومان به شما معرفی میشود.

اگر هرگونه سوال در مورد خرید و فروش ویلا در شمال دارید و یا نیاز به مشاوره ای مجرب دارید می توانید با کارشناسان بانیان مسکن شمال در ارتباط باشید.




پنج شنبه 30 فروردين 1397
ن : khashayar

محصولات اورجینال کانن را از نمایندگی کانن بخرید

محصولات اورجینال کانن را از نمایندگی کانن بخرید

 

کـانـن ایران نماینده رسمی و انحصاری شرکت های الکترونیکی کانن (Canon) و نیکون (Nikon) است که از سال 1390 محصولات این شرکت را در کشور عرضه می‌کند.

این فروشگاه انواع محصولات اصل و با کیفیت شرکت‌های فوق را به سراسر ایران ارائه می‌کند.

کلیه اجناس کـانـن ایران دارای اصالت کیفی بوده و با گارانتی اصل عرضه می شود و درصورت بروز هرگونه مشکل برای محصول فروخته شده به مشتری، توسط کارشناسان حرفه‌ای، در اسرع وقت به مشکل رسیدگی می‌شود.

مجرب ترین افراد در زمینه دوربین های دیجیتال در کـانـن ایـران به شما برای خرید دوربین مورد نظرتان به صورت رایگان مشاوره می دهند.

خدمات فروش پرینتر کانن ، اسکنر کانن و  انواع دوربین کانن  در نمایندگی کانن انجام می گردد. مشاوران نمایندگی کانن ، قبل از خرید هر کدام از محصولات کانن، شما را راهنمایی خواهند کرد، تا بهترین محصول کانن را با توجه به نیاز خود برگزینید. لذا توصیه می کنیم جهت خرید بهتر و انتخاب محصول متناسب با نیاز خود با کارشناسان فروش در نمایندگی کانن تماس حاصل فرمایید . علاوه بر این، می توانید از مزایای خرید انلاین با کمترین قیمت و خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن بهره مند شوید.

 

کـانـن ایران به منظور جلب رضایت مشتری، اقدام به برگزاری کلاس‌ها آموزشی کاملا رایگان برای مشتری جهت آشنایی با محصول خریداری شده، می‌کند.

تلفن های تماس:

۰۲۱-۶۶۴۸۲۵۸۰
۰۲۱-۶۶۴۸۲۶۷۳
۰۲۱-۶۶۴۶۴۴۲۴

www.canon912.com

 




پنج شنبه 30 فروردين 1397
ن : khashayar

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

 

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

 

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی سایت و یا اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی لوگو مشهد |

 




پنج شنبه 30 فروردين 1397
ن : khashayar

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

بهترین سایت برای دانلود برنامه و بازی های اندروید کجاست؟

با توجه به گسترش اندروید در میان کاربران ایرانی و سوق کاربران موبایلی به اپلیکیشن های قوی تر و حرفه ای تر،  سایت اندرویدینا.نت در سال 1390 به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت های  اندروید (Android) در ایران پا به عرصه قدم نهاد تا از این بازار سهم داشته و همچنین پا به پای گوگل پلی و مارکت های جهانی جلو آمده و تحول شگرفی را در دنیای اپلیکیشن های اندرویدی به وجود اورده است.
سایت اندرویدینا که به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت با محتوای اندرویدی میباشد ، به وسیله فراهم سازی بستری کاملا کاربر پسند در کنار همه کاربرانی که در جستجوی نرم افزار و برنامه اندرویدی یا بازی (گیم) اندروید و… هستند باشد و کاملا برایشان در این زمینه سرگرمی و علمی یاری رسان باشد.

به احتمال خیلی قوی پس از تهیه یک گوشی یا تبلت اندرویدی، یکی از دغدغه ‌های کاربران پیدا کردن برنامه اندروید و همچنین بازی اندروید مطابق با نیاز و علاقه آن‌ها و البته متناسب با کشش دستگاه‌شان است.
ویژگی که سایت اندرویدینا رو از سایر سایت های اندرویدی متمایز میکنند در کنار داشتن ارشیو عظیم بازی ها و برنامه های اندروید بیش از 8000 بازی و برنامه ، جستجو گر پیشرفته آن است بدون گذاشتن وقت اضافی می توانید هر چیزی را به سادگی و در دسته بندی های مشخص و راحتتر پیدا کنید و دانلود  نمایید .

وبسایت اندرویدینا که یکی از برترین مراجع اموزشی نقد و بررسی و همچنین دانلود برنامه و بازی‌های اندرویدی است به تازگی نسخه جدید پوسته خود را ارائه داده است که همزمان با آن از صفحه جستجوی پیشرفته اپلیکیشن و بازی‌ها اندرویدی رونمایی کرده است.

این جستجوگر با ارائه بیش از ۱۰ پارامتر مختلف به شما در پیدا کردن موارد زیر یا ترکیبی از آن‌ها کمک می‌کند:

یافتن بازی‌ها و برنامه ‌های متناسب با نسخه اندروید گوشی شما
پیدا کردن برترین اپلیکیشن و بازی‌ها بر اساس امتیاز کاربران یا امتیاز گوگل پلی
دسترسی به بازی‌های مورد علاقه در دسته خاص و نیازمند اینترنت و فایل دیتا (یا عدم نیاز به آنها)
مرتب سازی اپ و گیم‌ها بر اساس امتیازدهی یا بازدید یا تاریخ به‌روزرسانی
یافتن اپلیکیشن‌های نیازمند روت (یا عدم نیاز به روت)
و…

در سایت اندرویدینا براحتی میتوانید جدید ترین برنامه های اندروید و جدید ترین بازی های اندروید اعم از پرطرفدارترین و بهترین بازیها از جمله  بازی های دیتا دار و بازی های ورزشی ، اکشن و جنگی ، مسابقه ای، استراتژیک و انلاین با کیفیت اچ دی ، (hd)از قدیم تا الان که برای سیستم عامل اندروید منتشر گردیده و حتی نرم افزار ها و بازی های اندروید جدید و… که پولی بوده اند را می توانید به سادگی و  با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید. اندرویدینا بستری را فراهم ساخته است که در آن کاربران به سادگی می توانند از بخش های مختلف سایت مانند بخش های  دانلود بازی اندروید و  دانلود برنامه اندروید و … را در دسته بندی های کامل و مشخص استفاده کنند و از آن لذت ببرند
شما میتوانید لیست انبوهی از بهترین های پلی استور را هم اکنوندر کمترین زمان و با بالاترین سرعت از اندرویدینا دریافت نمایید.
در اندرویدینا اپلیکیشن های محبوب چون دانلود تلگرام telegram  رسمی و غیررسمی همچون دانلود موبوگرام اخرین نسخه و بروز ترین و  دانلود اینستاگرام  instagram اصلی و هم چنین اینستاگرام پلاس وپیشرفته  و توییتر اندروید و فیسبوک اندروید را سریعا اپدیت نمایید.

با اندرویدینا بروز ترین باشید




پنج شنبه 30 فروردين 1397
ن : khashayar

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

چگونه میتوان به پرورش و تولید بلدرچین پرداخت

بلدرچین از جمله منابع پروتئینی است که آرام آرام جای خود را در سفره های ایرانی باز می کند و تولید آن در کشور روز به روز افزایش می یابد. ویژگی های استثنایی بلدرچین و سودآوری تولید آن موجب جلب توجه پرورش دهندگان طیور شده است.

پرورش بلدرچین از جمله حوزه‌های جدید در صنعت کشاورزی است که در سال‌های اخیر توجه خوبی به آن شده است.

شعار رشد اقتصادی چین “بیائید هر خانه را کارخانه کنیم”

برای شروع پرورش بلدرچین تنها یک مکان کوچک (انباری، اتاق، زیر زمین) به مساحت 3*4 (12 متر مربع) در خانه خودتان کافیست.

بدون اینکه روزانه وقت زیادی از شما بگیرد. (در حد 40 دقیقه در روز)

در کنار شغل اصلی خود با صرف هزینه بسیار اندک و وقت بسیار کم درآمد بالایی داشته باشید.

شما می توانید در یک مکان کوچک پرورش بلدرچین را چه به صورت گوشتی و چه به صورت تخمگذار آغاز کنید و از سود اقتصادی خوب آن بهره مند شوید.

آموزش پرورش بلدرچین

از تعداد کم شروع کنید! شما در یک اتاق 12 متری حدود 800 بلدر چین را میتوانید پرورش دهید. بلدرچین ها در قفس های مخصوص بلدرچین تخمگذار نگهداری می شوند.

قیمت فروش هر تخم بلدرچین برای شما حدودا 75 تومان می باشد این در صورتی است که هر بلدرچین روزانه 30 گرم دانه به قیمت 15 تومان می خورد. (با فرض دانه کیلویی 500 تومان) یعنی هر تخم بلدرچین 60 تومان سود خالص است

با یک انباری 12 متری (3*4) شروع می کنیم.

تعداد 8 قفس 5 طبقه درآن جای میگیرد

در هر قفس 165 بلدرچین می باشد که جمعا 1300 بلدرچین خواهید داشت. توجه داشته باشید اگر به راهنمایی های ما و توجه داشته باشید از قفس های استاندارد استفاده کنید بالای 95 درصد بلدرچین ها تخم گذاری میکنند. یعنی بالاتر از 1200 تخم بلدرچین در روز.

شما با بسته بندی های شکیل تخم بلدرچین و داشتن لیبل می توانید هر بسته 12 تایی تخم بلدرچین را به قیمت 1000 تومان به مرغ و تخم مرغ فروشی ها و سوپر مارکتها بفروشید. البته قیمت برای مصرف کننده 1200 تومان است.

از هر 1000 تومان که شما به فروش می رسانید 100 تومان خرج بسته بندی می شود و 900 تومان برای شمامی ماند.برای هر تخم بلدرچین 15 تومان هزینه دانه را کم کنید و سود خالص خودتان را با دست کم 1200 تخم بلدرچین در روز حساب کنید. و این نسبتا در آمد خوبی برای یکی از مشاغل خانگی می باشد.

قفس هایی که باید بدین منظور استفاده کرد

سیستم قفس های بلدرچین طوری طراحی شده است که به دلیل چند طبقه بودن جای خیلی کمی میگیرد.

** دقت نمایید که قفس های پرورش بلدرچین از استاندارد های خاصی برخوردار هستند که اگر این استاندارد ها رعایت نشود، راندمان کار پرورش بسیار پایین آمده و حتی در بعضی مواقع با شکست روبرو خواهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم قفس های خود را فقط از شرکت های معتبر تهیه نمایید که پیشنهاد ما به شما تهیه قفس از کارخانه پرآور صنعت بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین ، قفس کبک، قفس مرغ ، قفس قرقاول و... میباشد.
شماره تماس کارخانه پرآور  : 05144417200        وبسایت کارخانه پرآور : paravar.ir

دانخوری ها بیرون از قفس تعبیه شده و حدودا 20 دقیقه زمان در هر وعده برای دانه دادن به بلدرچین ها کافی می باشد. (2 وعده در روز)

سیستم آبخوری قفسها مجهز به نیپل فنجان دار است که به طور اتوماتیک پر از آب می شود. در این سیستم نهایت بهداشت رعایت شده و از شیوع بیماری جلوگیری می کند. شما با این سیستم آبخوری پیشرفته جلوی 80 % از بیماری هایی که از طریق ظرف آب کثیف و مانده منتقل می شود را می گیرید. از مزایای دیگر این سیستم آبخوری این است که هیچگاه زمانی صرف آب دادن به بلدرچینها نمی کنید به طور اتوماتیک با مصرف هر قطره آب دوباره فنجان پر میشود.

در طراحی این قفسها شیبی لحاظ شده است که به محض اینکه بلدرچین تخم می گذارد تخم ها به بیرون از قفس هدایت شده و به داخل مخزن تخمگذاری می آید و شما نیز مجبور نیستید درب قفس را باز کرده و تخمها را از درون قفس جمع کنید.

کف قفس ها توری خاصی وجود دارد که فضولات بلدرچین ها از داخل سوراخهای آن بیرون می آید و در سینی مخصوص جمع آوری فضولات که زیر هر قفس وجود دارد می ریزد. با این حساب هیچگاه زیر پاهای بلدرچین کثیف و آلوده به میکروب نمی باشد و همیشه تمیز است و جلوی یکی از عوامل مهم بیماری زا در طیور که تجمع میکروب زیر پاهای آنان است را می گیرد.

فقط کافی است هر چند روز یکبار سینی فضولات را تخلیه نمایید. با این حال باور کنید که اگرآن انباری کنار اتاق خود شما نیز باشد هیچگاه بویی از بلدرچین شما را آزار نمی دهد.

شما حتی یک بار نیز نیاز ندارید که درب قفس را باز کرده و آب و دانه بدهید یا تخم ها را جمع کنید.

بازاریابی برای فروش

با قراردادن پوستر ها و تبلیغات در مغازه ها به مشتری انگیزه خرید بدهد.گذاشتن کالا برگهایی در داخل بسته تخم بلدرچین که خواص کامل تخم و گوشت بلدرچین را به مشتری معرفی کند بسیار تاثیر گذار است. (نگران نباشید قیمت این کالا برگها که 1/8 برگه A4 می باشد حدودا 5 الی 6 تومان میشود) ولی در عوض فروش شما را بی نهایت بالا می برد.

بازار فروش در کسب و کار پرورش بلدرچین

قیمت فروش هر کیلو گوشت بلدرچین نسبت به مرغ 3 الی 3.5 برابر است و همیشه در بازار متقاضی دارد به دلیل خواص دارویی و خوشمزگی این گوشت لذیذ.

گوشت بلدرچین نسبت به تخم آن از بازار فروش کمتری برخوردار است و همچنین سود آن از فروش تخم بلدرچین کمتر است. پس بهتر است روی پرورش بلدرچین تخم گذار سرمایه گذاری کنید چون هم سود خوبی نسبت به زمان و وقت گذاشتن شما دارد هم دردسر آن بسیار کمتر است. در کل هیچ مشکلی برای فروش تخم بلدرچین وجود ندارد و همیشه مشتریان آماده به خرید نقد هستند.

 




جمعه 17 فروردين 1397
ن : khashayar

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن استیل مکث

تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن  استیل مکث

 

به دنبال تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستید؟ استیل مکث ارائه کننده کانتر سرد و گرم ، فر پیتزا ، هود صنعتی ، لوازم فست فود،تاپینگ یخچال دار ،پاستاپز ، میز و سینک صنعتی .

در هر خیابان و یا محله نیاز به رستوران و فست فود می باشد شرکت استیل مکث تامین کننده لوازم فست فود و لوازم رستوران میباشد.

کباب ترکی از بهترین غذاهایی است که بین مردم ایران و جهان بسیار محبوبیت بالایی دارد.  دستگاه کباب ترکی تولید شده توسط استیل مکث دارایکیفیت بی نظیر و تضمین بهترین کیفیت را می دهد.

هود صنعتي تمام استيل مركزي و ديواري داشتن یک هود در آشپزخانه صنعتی یکی از موارد مهم در این راستا می باشد . که دود و بخار و آلاینده های حاصل از پخت و پز با توجه به فشار کانال و فشار محیط جذب کند در این راستا شرکت استیل مکث با طراحی بی نظیر تمام استیل ، تمامی این مشکلات را حل نموده و تضمین بهترین کیفیت و بهترین انتخاب را به شما می دهد به نحوی که کارایی این هود در آشپزخانه های صنعتی به طور چشم گیر قابل مشاهده خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات آشپزخانه صنعتی,


جمعه 17 فروردين 1397
ن : khashayar

آموزش دروس کنکور در حرف آخر

آموزش دروس کنکور در حرف آخر

 

در سال 1390 موسسه حرف آخر با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی آموزش(پویا نمایی) کار خود را در زمینه آموزش دروس کنکور آغاز کرد. محصولات آموزشی این موسسه چند تفاوت چشم گیر نسبت به دیگر موسسات کنکوری کشور دارد

 1/ به منظور شهودی کردن مطالب و فعال سازی نیمکره راست خط به خط کتاب درسی به صورت فول انیمیشن اماده شده است همین امر باعث میشود که خط به خط کتاب درسی در نیمکره راست شما ثبت و برای مدت زمان بیشتری در ذهن شما باقی بماند .

 2/ تمامی آموزش های این موسسه به این صورت میباشد که برای حل یک تیپ سوال از تکنیک های متفاوت که اکثرا علمی نیز نمیباشد استفاده نشده و ما تمامی مطالب کتاب درسی را به صورت مفهومی و با یاد دادن چند الگو کامل به جای صد ها تکنیک غیر علمی مطالب را به شما آموزش خواهیم داد و بعد از آن تمامی تست های کنکور های سراسری سال های اخیر را با همین چند الگو به شما آموزش خواهیم داد .

 

موسسه حرف آخر اولین مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی (شهودی) با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب DVDهای آموزشی تولید کرده و می کند.

همانطور که می دانید،فرایند آموزش از دو بخش تشکیل شده:

الف)محتوای مناسب
ب)تمرین و تکرار هدفمند تا لحظه ای که اطلاعات ورودی به مغز ،تبدیل به عادت بشود.

ما حرف آخری ها در هر دو بخش ،حرف آخروزدیم .اگه کمی صبر کنید براتون توضیح می دهم.

بریم سراغ بخش اول ، یعنی محتوای مناسب . خیلی مهمه که بدونید محتوای آموزشی مناسب باید ۴ خاصیت داشته باشد .

۱)باید با کیفیت و بی حاشیه باشه ،اونهم در کمترین زمان ممکن

۲)باید تصویرسازی شده و شهودی بر مبنای انیمیشن باشد . زیرا فرآیند آموزش کنکور، لحظه ای نیست .بلکه یک ماراتن آموزشی می باشد و برای اینکه مفاهیم در این مدت طولانی فراموش نشو ،تثبیت مفاهیم در حافظه ی تصویری (نیم کره راست)الزامی است و این ممکن نیست مگر ،تصویرسازی و شهودی کردن مفاهیم.

۳) باید الگو محور باشد (یعنی یک شاه کلید برای باز کردن ۱۰۰۰ قفل) نه  تکنیک محور که برای باز کردن ۱۰۰۰ قفل،۱۰۰۰ کلید لازم باشد.

۴) باید مدل آموزش طوری باشه که بعد از پهن بندی هر مطلب ،جمع بندی اون مفهوم صورت بگیرد تا دانش آموز در هر مفهوم صاحب یک نقشه راه بشود . چون داشتن نقشه راه سرعت حل تستها روبصورت چشمگیری بالا می برد ، ما حرف آخری ها سالها زمان گذاشتیم تا چنین محتوای مناسبی رو که برایتان توضیح دادم ،ایجاد کنیم.

اما برویم سراغ بخش دوم. یعنی تمرین و تکرار هدفمند

تجربه و شواهد نشان داده که انسانهای موفق کسانی هستند که در زمینه ی کاری خودشان ، تمامی علم و اطلاعاتشان را با تمرین و تکرار زیاد تبدیل به عادت کرده اند تا کارشان را با سرعت زیاد و عکس العمل سریع انجام بدهند.

تمرین و تکراری که نتواند علم شما رو تبدیل به عادت بکند نمی تواند منجر به نتیجه مطلوب بشود.

جواب معمای تبدیل علم به عادت ،در اختیار ما حرف آخری هاست

خلاصه اینکه جدیدترین تکنولوژی آموزشی برای رسیدن به یک رتبه ی فوق العاده را برایتان آماده کردیم.

خیلی میتونید رو ما حساب کنید

منبع : سایت رسمی موسسه حرف آخر

 

www.harfeakhar.tv

09383014540

 

.

.

.

.

.

.

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و مسئولیت آن با سایتی است که در داخل متن، لینک شده است.




جمعه 17 فروردين 1397
ن : khashayar

چگونه در مشهد هتل مناسب رزرو کنیم؟

چگونه در مشهد هتل مناسب رزرو کنیم؟

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید و می خواهید با خیالی آسوده اقدام به رزرو هتل در مشهد کنید، اگر دغدغه ی نزدیك بودن هتل به حرم امام رضا (ع) را دارید و قصد رزرو هتل نزدیك حرم و در محدوده ی خیابان امام رضا (ع) و ... را دارید، اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در مشهد هستید، پیشنهاد ما به شما سامانه ی رزرو آنلاین هتل "رزروان" است!

"رزروان" با قراردادهای همكاری که با اكثر هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد منعقد کرده است، سعی در كاهش قیمت رزرو هتل در مشهد و ارائه ی تخفیف های شگفت انگیز به مسافران امام هشتم دارد.

ارزان ترین هتل های مشهد را از "رزروان" بخواهید ...

کافی است از طریق وب سایت "رزروان" هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با واریز پیش پرداخت، رزرو خود را قطعی کنید.

اگر نیاز به مشاوره ی رایگان در زمینه ی رزرو هتل در مشهد داشتید، پشتیبانی ما در خدمت شماست.

جهت اطلاع از تخفیف ها و هتل های ارزان قیمت با پشتیبانی تماس حاصل نمائید.

تمام تلاش ما این است که در اسرع وقت بهترین هتل را با توجه به شرایط شما فراهم کنیم.

با خیال آسوده سفر كنید و از سفر لذت ببرید.

رزرو آسان و اقامت ارزان با "رزروان"

photo_2018-03-17_14-07-58

photo_2018-03-17_14-07-53



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در مشهد,


پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayar

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری در عصر جدید

صنعت گردشگری بعنوان یكی از مطرح ترین فعالیتهای اقتصادی جهان در كشورهای مختلف به شمار می آید بطوریكه بر اساس گزارش سازمان های مرتبط، درآمد ناشی از گردشگری، بالغ بر یك دهم تولید ناخالص كشورهای جهان را تشكیل میدهد. امروزه این صنعت ضامن توسعه اقتصاد پایدار بوده و بعنوان یكی از بزرگترین منابع ایجاد اشتغال بخصوص در كشورهای دارای تنوع آب و هوائی به شمار می آید.بر اساس بررسیهای بعمل آمده آغاز قرن حاضر نقطه عطفی برای صنعت گردشگری و جهانگردی به شمار می آید. البته توجه به این موضوع كه توسعه این صنعت بخصوص در حوزه بازاریابی و فروش خدمات غالباً از طریق درگاههای الكترونیكی مقدور خواهد بود برای فعالان این رشته بسیار حائز اهمیت است .

آژانس مسافرتی برجمان بیش از 10 سال است كه به صورت تخصصی مجری مستقیم برگزاری انواع تور های گروهی فرهنگی، سیاحتی و گردشگری است. آژانس برجمان هر ساله بیش از 150 تور گوناگون برگزار می كند و سالانه هزاران مسافر را به مقاصد گردشگری جهان اعظام كرده است. تور های آژانس برجمان در پنج قاره چهان برگزار شده است و در هر كدام از این مقاصد آژانس برجمان تنها با بهترین كارگزار ها و هتل ها همكاری می نماید.

آژانس ایرانگردی و جهانگردی برجمان سال 1386 با اخذ مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری با شماره مجوز 1057 – 126 / 952 در زمینه اجرای تورهای گردشگری شروع به فعالیت نموده و در سال 1388 با اخذ مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی كشوری فعالیت خود را در حوزه ی گردشگری گسترش داد. این آژانس در تاریخ 21/02/1390 با تغییر ماهیت از حقیقی به حقوقی با نام شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برجمان ایده نوین سفر اقدام به توسعه حوزه ی گردشگری و اخذ ویزا جهت مسافران outgoing و incoming و اخذ مجوز جهت صدور بلیط قطار ، گواهینامه بین المللی ، بیمه نامه مسافرتی و نمایندگی فروش كلیه خطوط هوایی داخلی و خارجی از جمله :

ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ایر ، معراج ، ایران ایر تور ، كیش ایر ، كاسپین ، نفت ، زاگرس ، تابان

لوفتانزا ، امارات ، قطری ، تركیش ، الاتحاد ، اتریشی ، بیریتیش ، آلیتالیا ، عمان ایر ، طای ایر ، ایر آسیا ، فلای دبی ، ایر عربیا ، آذربایجان ، اكراینی ، ایر آستانا

را اخذ نموده و با بهره گیری از مدیران با سابقه و كارآمد در حوزه صنعت گردشگری بفعالیت خود ادامه می دهد.

 




پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayar

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

چگونه دکوراسیون داخلی اداری شیک داشته باشیم؟

xxzx

دکوراسیون داخلی و اجرای آن تخصص شرکت مهندسین و مشاوره اسپو  است. که با ۱۵ سال سابقه در زمینه های طراحی دکوراسیون داخلی شامل: طراحی داخلی بیمارستان , دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، دکوراسیون داخلی منزل ، دکوراسیون اداری ، ساخت و بازسازی معماری ، سازه و همچنین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی فعالیت داشته و با در اختیار داشتن شرکت دیگری با نام مبتکر بهین تجربه و کارخانه تولید مصنوعات چوبی، فعالیت خود را گسترش داده و در این سال ها افتخار همکاری با سازمان های دولتی و خصوصی در داخل و خارج کشور را دارد.

dsdsd

این شرکت با تکیه بر دانش روز در زمینه دکوراسیون داخلی و همچنین کادر مجرب و متخصص با هدف توسعه دانش معماری در ایران تاسیس و فعالیت خود را به شکل تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی و اجرای آن از صفر تا صد به عهده دارد ، مشتری مداری سر لوحه کار این مجموعه بوده و رضایت مشتریان ما گواه این حرف است .

xzxz

اسپو در تلاش است با ایجاد پایگاه دانش و آموزش علاقمندان به این حوزه تمام تلاش خود را برای پیشرفت علم معماری در ایران  انجام دهد ، همچنین سعی بر آن داریم با تولید محصولات دانش بنیان در زمینه دکوراسیون داخلی در بهبود محصولات با کیفیت و با بومی قدمی نو بر داریم، محصولاتی های تک که در مصارف درمانی ، مسکونی ، تجاری و اداری سادگی ، زیبایی ، تنوع و ماندگاری را به ارمغان آورد.

xzxzxzx

از اینکه تجربیات خود را در قالب مستندی علمی و مقالاتی تخصصی در حوزه های دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرا و به سمت و نظر علاقمندان این حوزه قرار دهیم مجله معماری اسپو را به شکل آنلاین ایجاد کرده و امیدواریم علاقمندان به موضوعات مختلف این رشته از آن بهرمند گردند.

zxzxzx

طراحی داخلی بیمارستان بخاطر مقیاس و اندازه بزرگ آنها، لزوما امری پیچیده نیست. چیزی که طراحی داخلی بیمارستان را پیچیده می کند، عملکرد های پیچیده به همراه تداخل علوم مختلف نظیر علوم پزشکی، فنی مهندسی و روانشناسی است. علومی که روز به روز در حال تغییر و تکامل می باشند. نکاتی که الزام طراحی یک بیمارستان نوین هستند، سازماندهی فضایی مناسب، فرم مناسب، توجه به بستر و سایت مجموعه، اصول ایمنی ، دیدهای درون و بیرون بنا و فضاهای سبز، نور پردازی ، رنگ آمیزی و انتخاب متریال مناسب است. توجه اصولی به این ویژگی ها، در طراحی فضایی که حس آرامش بیشتری برای مراجعین داشته باشد، بسیار اثر گذار است.

cfbgrg

امروزه، فضاهای درمانی بویژه بیمارستان ها در ایران . برخی نقاط جهان ، از طراحی داخلی مناسبی برخوردار نیستند. حجم های سلب که در دل خود راهروهایی تاریک و بعضا ترسناک دارند. بیمارستان ها و مراکز درمانی همواره از فضاهایی بوده اند که برای هرکسی موجب آزار و ناخوشایند هستند. هیچ کس دوست ندارد مسیرش به چنین مکان هایی بیفتد، زیرا نشانه ای است از درد و بیماری. با این وجود این واقعیت انکارناپذیر وجود دارد که هر کدام از ما ممکن است به خاطر خودمان یا نزدیکانمان مدتی را در این فضا سپری کنیم. فراتر از بیماران که شاید فقط مدت اندکی را در این فضاها بگذرانند، پزشکان و پرستاران و کارمندان این مراکز بخش عظیمی از وقت خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی به سر می برند. پس شایسته است تا جایی که می شود و از طریق طراحی داخلی بیمارستان این مکان ها را از نظر احساسی برای کاربران آنها تعدیل کرد.

hgfhgfhtg

شرکت فنی مهندسی اسپو در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی ، به عنوان بزرگترین برند این حوزه شناخته شده و با داشتن مهندسین و متخصصین خبره و با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز درمانی فعالیت دارد.

gfftg

این مجموعه با تکیه بر تجارب گذشته و تخصص و توانایی کارشناسان و با رویکرد نوآوری در صنعت ساختمان در جهت حفظ و حمایت از سرمایه گذاری کارفرما با در نظر گرفتن مجموعه مباحث فنی و تخصصی و ضوابط و آئین نامه ها و مقررات فنی ساخت و ساز از سوی سازمان نظام مهندسی- سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه نشریات مرتبط در جهت جذب مشتری، باقی ماندن در بالاترین سطح کیفیت و رقابت، اخذ بالاترین گواهینامه ها و استاندارد ها و ارزشیابی های مربوطه از طرف سازمان های ذیصلاح، کاهش هزینه ها، کاهش تنش های انسانی و ایجـاد محیط دلـنشین و چشم نواز هدف گذاری شده است.

xzxzx

با اسپو در ارتباط باشید تا با برترین مشاورین خود بهترین راهکارهای  تخصصی در حوزه معماری و دکوراسیون درمانی شامل: طراحی داخلی بیمارستان ، دکوراسیون داخلی مطب و طراحی داخلی کلینیک ، طراحی داخلی دندانپزشکی  را به شما ارائه کنیم.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی اداری,


پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayar

تکنولوژی جدید در صنعت ماشین سازی

تکنولوژی جدید در صنعت ماشین سازی

امروز در صنعت ماشین سازی تکنولوژی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و بایستی از تکنولوژیهای جدید در ماشین سازی بخوبی استفاده کرد.

گروه ماشین سازی بیات با مدیرعاملی آقای مهدی بیات افتخار دارد با بیش از 15 سال فعالیت در زمینه ساخت انواع اکسترودر pvc و پلی اتیلن و با بهره گیری از فناورهای روز دنیا و استانداردهای جهانی جهت ارتقا بخشیدن به سطح کیفیت در ساخت ماشین الات و خطوط تولید و همچنین بعنوان سازنده دستگاه شلنگ محصولات مربوط به انها و رساندن آن به حد معیارهای جهانی و رقابت با محصولات مشابه خارجی گامی ارزنده را بردارد. این مجموعه به عنوان عضوی از خانواده بزرگ و پر هفتخار صنعت ایران زمین تلاش دارد که سهمی در امر خودکفایی میهن عزیزمان در راستای تامین ماشین الات و محصولات موردنیاز داخلی و نیز عرضه به بازارهای جهانی را دارا باشد.

ساخت خط تولید لوله پلیکای برق و آب

تولید و ساخت دستگاه شیلنگ

ساخت انواع قالب و کلگی دستگاه پلاستیک

تعمیر و بازسازی انواع خطوط تولید

vhiu




پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayar

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

دوربین هایک ویژن , رک دیواری و قیمت رک و تجهزات شبکه

bjkll

امروزه شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک به قدری توسعه یافته اند و به حدی با فعالیت های روزمره حجم عظیمی از کاربران عجین شده اند که دیگر تصور سازمانی بدون شبکه و تجهیزات شبکه، تصوری محال است.از همین رو شبکه ها و سرویس ها و خدماتی که از طریق آن ها به کاربران ارائه می شود به موضوع مهمی بدل شده است: یعنی سازمان های جدید در پی بنا نهادن شبکه هایی با کارایی مناسب و بستر قوی هستند و سازمان های قدیمی تر به دنبال ارتقاء یا بهینه سازی شبکه و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو موجود خود هستند، بیش از بیست سال قبل، مدیران پرشیا سیستم با درک اهمیت این موضوع، گام در راهی نهادند که از بطن آن شرکت توسعه داده های ارتباطی پرشیا سیستم (D.D.C Persia) زاده شد.

رک دیواری

kllkjuyt

از عمومی ترین تجهیزات زیر ساخت شبکه های کامپیوتری ، رک شبکه می باشد . رک شبکه محفظه فلزی است که جهت نگهداری و محافظت از تجهیزات مختلف شبکه مانند کابل ، سوئیچ ، پچ پنل ، سرور ،تجهیزات مخابراتی، ups  و … مورد استفاده قرار می گیرد.  رک ها بر حسب نوع نصب به دو گروه اصلی زیر تقسیم می شوند : رک ایستاده و رک دیواری : این گروه از رک ها همانطور که از نامشان مشخص است، قابل نصب روی دیوار می باشند و بیشتر برای شبکه های کوچک و یا قسمتی از یک شبکه بزرگ ( با توجه به نقشه شبکه و توپولوژی انتخابی ) مورد استفاده قرار می گیرند. برند equip  از سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Digital Data Communication  آلمان در شهر دورتموند آلمان به بازار معرفی شد . محصولات DDC  تولید شده با این نام تجاری در برگیرنده انواع لوازم جانبی شبکه و تجهیزات پسیو آن می باشد که در شعبه های این شرکت در ۱۸ کشور دنیا بازار فروش  مناسبی را دارد . رک دیواری از مواردی است که بسیار در محیط هایی همچون استفاده از رک دیواری آشپزخانه ها , رک دیواری کافی شاپ , رک دیواری اداری , رک دیواری رستوران , رک دیواری شرکتی , رک دیواری مغازه اشاره کرد.

قیمت رک

nm,.

برند ای کوییپ بر پایه توسعه محصولات و مدیریت کیفیت کالاها و همچنین تنظیم مستمر این محصولات با نیازهای روزبازار جهانی استوار است . شرکت پرشیا سیستم با پشتوانه سابقه برند ای کوییپ در بازار ایران در محصولات Passive و همچنین واردات سرور ، استاده و دیواری در این مدت و ایجاد رزومه ای قابل قبول برای این محصول بر آن شد که از سال ۱۹۳۱ با همکاری برترین تولید کنندگان در بخش مکانیک خود و همچنین ثبت نام تجاری equip  در ایران و هماهنگی با DDC  آلمان و تحت لیسانس این کمپانی تولید و گروهی از رک ها را هم به صورت Indoor و هم  Outdoor آغاز نمایید . انواع رک دیواری , رک ایستاده , رک آزمایشگاهی , تجهیزات رک شبکه و خدمات مشاوره و اجرای پروژه های پسیو شبکه از جمله فعالیت های این مجموعه می باشد. ما بهترین کیفیت و بهترین قیمت رک را در ایران ارائه میدهیم. قیمت رک به بسیاری عوامل بستگی دارد یکی از آنها نوع جنس استفاده شده در ساخت رک است، ما با برتین تجهیزات روز دنیا و برتین متریال تولید رک میکنیم قیمت رک بالا بستگی به نوع ساخت نیز دارد یکی دیگر از عوامل بالا بودن قیمت رک می توان به شیوه تولید و خط تولید اشاره کرد که قیمت رک را افزایش می دهد.

دوربین هایک ویژن

jkl

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و راه حل های نظارت تصویری به ویژه دوربینهای مدار بسته در دنیا است که با داشتن فناوری و تخصص در طراحی و ساخت دوربین های مدار بسته همواره از شرکت های نوآور و پیشرو بوده است.سامانه دوربین هایک ویژن ، از اجزای متعددی تشکیل شده است که می توان به طور کلی به دوربین و مرکز کنترل ضبط تصاویر اشاره نمود. امروزه این سامانه بطور روز افزون در حال پیشرفت و فراگیر شدن در دنیا می باشد. هدف کلی از بکارگیری سامانه دوربین مدار بسته بطور کلی به دو شاخه مهم تقسیم می شود. رویکرد نظارتی: با توجه به کیفیت بالای تصاویر دوربین هایک ویژن و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند یک کار در یک کارخانه و… می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مهم می تواند اطلاعات مهمی جهت اتخاذ تصمیمات مدیریتی در اختیار مدیران قرار دهد. رویکرد حفاظتی امنیتی: ماموریت اصلی این سیستم، در اختیار قرار دادن دید همیشگی از نقاط حیاتی یک مکان جهت پیشگیری از وقوع هرگونه تهدید می باشد. لذا سامانه دوربین هایک ویژن ، با ارائه راهکارهای هوشمند تصویر برداری این چالش مهم را بصورت تقریبا کامل حل می کند.با توجه به این مهم که سامانه دوربین مدار بسته در حالت کلی از دوربین و مرکز کنترل ضبط تشکیل شده است.سبد محصولات کامل دوربین هایک ویژن با تنوع قیمتی گوناگون و بر اساس مشخصات فنی مختلف دست مشتری را در انتخاب یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی، باز می گذارد.شرکت پرشیا سیستم هم اکنون نماینده دوربین هایک ویژن در ایران است و تمامی راهکارهای جامع آن را در پروژه های مختلف اجرا می نماید.



:: برچسب‌ها: دوربین هایک ویژن,


پنج شنبه 16 فروردين 1397
ن : khashayar

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

bnmk

مجله ایران سکوریتی با هدف ارائه مطالب تخصصی در زمینه سیستم دوربین های مدار بسته کار خود را آغاز کرد، هدف اصلی ما افزایش میزان آگاهی و توانمندی خوانندگان در حوزه نظارت تصویری می باشد، طیف خوانندگان ایران سکوریتی شامل مشتریان این صنعت، افراد علاقه مند به صنعت امنیت، تکنیسین های نصب، نمایندگان برند های معتبر، دانشجویان و نخبگان صنعت امنیت و IT و بسیاری از افراد دیگر می باشد از این رو ما سعی می کنیم تا در ابتدا با ارائه مطالب بنیادی در صنعت نظارت تصویر خوانندگان را با مفاهیم اولیه سیستم دوربین مدار بسته آشنا کنیم. در ادامه به معرفی مختصر هر کدام از بخش های مجله تخصصی امنیتی ایران سکوریتی می پردازیم.

مبانی دوربین مدار بسته

در یک سیستم مدار بسته، دوربین به عنوان چشم سیستم می باشد، تصاویری که  توسط چشم (دوربین مدار بسته)سیستم  تصویر برداری می شود توسط مرکز کنترل، ضبط می شود. تصویر این دوربین توسط کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل می شود. انواع سیستم دوربین مدار بسته عبارتند از سیستم های آنالوگ، تحت شبکه یا آی پی و سیستم دیجیتال یا HD می باشد.

سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ شامل دوربین، DVR (Digital Video Recorder)، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین آنالوگ، از طریق کابل کواکسیال به مرکز کنترل منتقل و روی هارد دیسک داخل DVR ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه یا آی پی، شامل دوربین، NVR (Network Video Recorder، کابل شبکه، سوئیچ شبکه و هارد دیسک شبکه می باشد. تصویر دوربین آی پی از طریق بستر شبکه به سوئیچ و سپس به NVR منتقل شده و روی هارد دیسک درون آن ضبط می شود.

سیستم دوربین مدار بسته دیجیتال یا HD( High Definition)، شامل دوربین، DVR، هارد دیسک، کابل کواکسیال، کابل برق و منبع تغذیه می باشد. تصویر دوربین های مگا پیکسل دیجیتال، از طریق کابل کواکسیال منتقل و روی هارد دیسک درون DVR ضبط می شود. این سیستم ها خود به چهار نوع مختلف تقسیم می شوند که در قسمت های دیگر مجله تخصصی ایران سکوریتی، آنها را توضیح خواهیم داد. در این مقاله تنها به ذکر این نکات خواهیم پرداخت که انواع سیستم های HD عبارتند از، سیستم های HD-SDI (High Definition Serial Data Interface)، سیستم های HD-TVI( High Definition Television Line)، سیستم های HD-CVI( High Definition Composite Interface)، و سیستم های AHD( Analog High Definition).

آموزش نصب دوربین مدار بسته

cxcxcx

آموزش نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها , آموزش نصب دوربین مدار بسته در اداره , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مهد کودک , آموزش نصب دوربین مدار بسته در پاساژ , آموزش نصب دوربین مدار بسته در مغازه , آموزش نصب دوربین مدار بسته در ورزشگاه , دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته , کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته را با قدرت در ایران سکوریتی بگذرانید.

قیمت دوربین مدار بسته

cvcvcv

امنیت ساختمان امری مهم و حیاتی است. صاحبان کسب و کارها و ساکنان خانه باید به امنیت ساختمان تجاری و مسکونی خود اهمیت بدهند. یکی از معمول ترین و موثر ترین روش ها برای حفظ امنیت، خرید و نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مدار بسته باعث می شود ساکنین ساختمان احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. دوربین مداربسته به صورت پیوسته و 24 ساعته بر فضای داخلی و بیرونی ساختمان نظارت می کند. آسیب مالی که در اثر سهل انگاری ممکن است اتفاق بیفتد، بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای نصب دوربین مدار بسته در ساختمان صرف می شود. اگر در اثر این سهل انگاری، آسیب جانی اتفاق بیفتد، غیر قابل جبران خواهد بود. از این رو تهیه و نصب دوربین مدار بسته در همه ساختمان ها توصیه می شود. در این مطلب نکاتی مهم و کاربردی را در رابطه با قیمت دوربین مدار بسته بیان می کنیم.

قیمت دوربین مدار بسته برای منزل , قیمت دوربین مدار بسته برای مغازه , قیمت دوربین مدار بسته برای اداره , قیمت دوربین مدار بسته برای شرکت تقسیم بندی دیگری نیز برای دوربین مدار بسته وجود دارد و آن تقسیم بندی بر اساس کیفیت تصویر ضبط شده است. از این نظر دوربین مدار بسته به 4 دسته کلی “آنالوگ”، “اچ دی”، “فول اچ دی” و “های فول اچ دی” تقسیم بندی می شوند. واضح است که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد، قیمت دوربین مدار بسته افزایش می یابد. قیمت پک دوتایی دوربین مدار بسته آنالوگ، HD و FULL HD و HIGH FULL HD به ترتیب 583000، 833000، 923000 و 1083000 تومان می باشد.

در این مطلب، فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت دوربین مدار بسته مطرح شدند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته,


چهار شنبه 15 فروردين 1397
ن : khashayar

آکادمی بین المللی هنر پارس

آکادمی بین المللی هنر پارس افتخار دارد با حضور اساتید مجرب و حرفه ای، فضایی کاملا تخصصی و رقابتی را برای علاقمندان به طراحی لباس و خیاطی ایجاد کرده است. آکادمی بین المللی هنر پارس به منظور آموزش تخصصی و کاربردی پوشاک ایجاد شده و در اهداف این آکادمی، توسعه و تکمیل دانش طراحان لباس ایرانی اولویت ویژه دارد.
در این مجموعه آموزشی تلاش است بر اساس نیازهای روز پوشاک ایرانی، به آموزش طراحان و الگوسازان لباس پرداخت. آکادمی بین المللی طراحی لباس پارس دارای دوره های تخصصی آموزش طراحی لباس و آموزش الگوسازی و دوخت و... می باشد. این آکادمی از دوره های مقدماتی و طراحی های دستی تا دوره های پیشرفته و تخصصی (کت و شلوار مردانه و لباس های بچگانه) و نرم افزاری از جمله نرم افزار جمینی و نرم افزارهای طراحی لباس، علاقمندان و هنرجویان به پوشاک را همراهی کرده و به طراح پارچه و لباس شدن هدایت می کند.

آموزشگاه خیاطی  پارس با تجارب اساتید مجرب و فضای تخصصی همیشه سعی در آموزشی اصولی داشته است. آموزش های این آکادمی مطابق با آموزش های روز دنیای طراحی مد و لباس است و هنرجویان را در بروز شدن هنر و تخصص خود یاری می کند. برپایی نمایشگاه های طراحی لباس و اجرای شو های زنده لباس از طرح های هنرجویانی که در دوره های لباس مجلسی، لباس عروس و مانتو شرکت کرده اند، از برنامه های خاص این آکادمی است.

bbs
حضور و شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی هنرجویان آکادمی هنر پارس و کسب مقام هنرجویان و اساتید از افتخارات این آکادمی است. شرکت در نمایشگاه دوسالانه طراحی پارچه و لباس معتبر ترین جشنواره طراحان پارچه و لباس است و جشنواره طراحی لباس فجر از جمله فعالیت های هنرجویان آکادمی هنر پارس می باشد.
   در آموزشگاه طراحی لباس گواهی معتبر و بین المللی در پایان دوره ها به هنرجویان اعطا می گردد. برقراری ارتباط هنرجویان با بازار پوشاک ایران به خوبی در این مجموعه آموزشی انجام می شود که باعث آشنایی با کاربردی شدن طرح های پارچه و لباس می شود. این ارتباط در شناخت سلیقه بازار پوشاک و مد به هنرجویان کمک زیادی می کند.
آکادمی هنر پارس با داشتن ارتباط نزدیک با تولیدی های پوشاک و همچنین مدیریت تولیدی برند BODY DRESS هنرجویان را تا معرفی به بازار کار همراهی می کند. هنرجویان برای آموزش خیاطی در این محیط با تمامی مهارت های طراحی لباس و تولید آشنا می شوند و با همکاری آکادمی به مراکز تولیدی و کارخانجات معرفی می گردند.

 




چهار شنبه 15 فروردين 1397
ن : khashayar

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

نرم افزار انتخاب رشته و تخمین رتبه کنکور

bbjhjjk

در انتخاب رشته دانشگاه، تراز داوطلب مهم است نه رتبه در سهمیه. به همین دلیل هم هست که شانس قبولی در رشته محل های دانشگاه را با تراز قبولی می سنجند نه با رتبه در سهمیه. بنابراین در نرم افزار تخمین تراز موسسه گلینا بزرگ ترین مشکل دانش اموزان را برای تخمین شانس قبولی خود در دانشگاه حل کرده ایم. به این شکل که شما کافیست در ابتدا رشته خود مشخص کنید. به دلیل اهمیت سهمیه و تراز برای داوطلبان کنکور تجربی 95 این امکان را قرار داده ایم که سهمیه خود را نیز مشخص کنند

در نرم افزار تخمین رتبه کنکور می توانید با وارد کردن درصدهای خود تراز احتمالی که در کنکور 96 کسب می کنید رامشاهده کنید. همچنین شما متوجه میشوید با این تراز احتمال قبولی، در چه رشته و محل هایی را خواهید داشت. کنکور آسان است.

این نرم افزار تخمین رتبه توسط تیم تخصصی انتشارات گیلنا برنامه نویسی شده است و در اختیار شما قرار داده شده است تا با در نظر گرفتن مجموعه احتمالات و وارد کردن درصد های مورد نظر خود رتبه ای که ممکن است کسب کنید را برایتان نمایش دهد.

مزیت استفاده از این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که در ایام جمع بندی که سوالات کنکور های سنوات اخیر را تمرین می کنید و خود را در شرایط امتحانی قرار می دهید،بدانید با توجه به درصد های کسب شده در هر سال چه رتبه ای کسب می کردید و به تصوری نزدیک به واقعیت از خود برسید.

از مزایای این نرم افزار برای شما داوطلب کنکوری این است که می توانید با توجه به رشته ی مورد علاقه تان در شهر مورد نظر می توانید هدف گذاری کنید تا در هر درس به چه درصدی نیاز دارید و در برنامه ریزی های مطالعاتی خود بتوانید میزان تلاش برای هر درس را مدیریت کنید.

https://marjakonkour.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

 




چهار شنبه 15 فروردين 1397
ن : khashayar

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

افزایش ممبر رایگان کانال تلگرام

 

دیگه پولتو هدر نده!!
تا کی میخوای اعضای تقلبی واسه کانالت داشته باشی؟
تا حالا به این فکر کردی که اعضای کانالت مثل خودت کاملا واقعی باشن و کانالت محبوب همه باشه؟

bnbnbn

کــاربران تقلبی یا رباتـ ؟
یه بار هم که شده با خودتون صادق باشید ، ربات های کاربر چقدر تونستن به پیشرفت کانالتون کمک کنند؟بهتر نیست به جای کاربران تقلبی و ربات کاربران واقعی عضو کانالتون بشن؟

تاپ چنل چیست ؟
تاپ چنل در واقع واسطه بین مدیران کانال ها و کاربران تلگرام هست که کانال های تلگرام رو در دسته بندی های مختلف به دیگران معرفی می کنه.

چرا تاپــ چنل؟
تاپ چنل با داشتن دایرکتوری کامل کانال های ایران در تمامی دسته های مختلف و بیش از 8هزار کانال ثبت شده توسط مدیران کانال میتونه نیاز تمامی جوستجو کننده های کانال رو برطرف کنه!شما هم عضوی از خوانواده ی بزرگ ما باشید!

کاملا رایگان!
معرفی کانال به کاربران
شما فقط کافیه کانالتون رو ثبت کنید.کاربران با جستجو در گوگل به لینک کانال شما ارجاع داده میشن و در صورت تمایل در کانالتون عضو میشن!به همین راحتی ! مزایای استفاده از سرویس ما :

عضویت اسان و رابط کاربری مناسب
سئو عالی و ایندکس سریع کانال شما در گوگل
مدیریت تعداد اعضای معرفی شده از طرف تاپ چنل

اعضای واقعی
تعامل داشته باشید
یکی از مزایای داشتن اعضای واقعی داشتن تعامل با آنها و نظر خواهی در مورد مطالب کانال هست که ربات ها و اعضای تقلبی این مزیت را ندارند ! شما میتونید به راحتی در مورد بسیاری از مطالب کانال با کاربرانتون ارتباط داشته و از اونها نظر خواهی کنید
یکی دیگر از مزایای کاربران واقعی کانال افزایش چشمگیر مشاهده پست ها ست ! ربات ها تمامی پست ها رو نمیبینند و معمولا کانالی که مثلا 50عضو داره آمار مشاهده پست های اون 4-6 K هست .این یعنی عدم تمایل تبلیغ دهنده به اعتماد به کانال شما.. یعنی عدم اعتماد کاربر به عضویت در کانال شما..

xcxct

ویژه شدن
بهتر دیده شوید
با ویژه کردن کانال خود با قیمتی بسیار پایین میتونید بالای تمام کانال های عادی و بیشتر دیده شوید ! معمولا کاربران به کانال های اول هر دسته بندی اعمیت بیشتری میدن .
مزایای ویژه شدن : ایندکس سریعتر در گوگل
نمایش کانال شما در صفحه اول سایت
نمایش کانال شما در صفحه اول دسته بندی مربوط

از همین حالا افزایش ممبر رایگان کانال رو شروع کنید ..
تلگرام منتظر شماست!از همین حالا اقدام به ثبت رایگان کانال و افزایش اعضای واقعی کنید

 




چهار شنبه 15 فروردين 1397
ن : khashayar

مقالات isi زا ار کجا میشود دانلود کرد؟

مقالات isi زا ار کجا میشود دانلود کرد؟

 

 

مؤسسه اطلاعات علمی یا ISI مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته می‌شود. مؤسسه اطلاعات علمی بخشی از شرکت Thomson Reuters است.

مؤسسهٔ ISI خدمات مربوط به پایگاه‌های دادهٔ فهرست کتاب‌ها و مقالات را ارائه می‌دهد. به‌طور اختصاصی این خدمات نمایه‌سازی نقل‌قول‌ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه‌گذاری شده‌است. این خدمات شامل نگهداری داده‌های نقل‌قول‌های مقالات هزاران نشریهٔ دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه داده ISI's Web of Knowledge در دسترس است. این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می‌دهد که بدانند کدام مقاله‌ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل‌قول کرده‌اند.

اگر به دنبال دانلود مقاله isi با ترجمه فارسی هستید یکی از بهترین سایتها برای این امر سایت www.hotpaper.net می باشد.

تمامی مقالات ترجمه شده ، انگلیسی و کتاب های این سایت با دقت تمام انتخاب شده اند. در انتخاب مقالات و کتاب ها پارامترهای جدید بودن، پر جستجو بودن، درخواست کاربران ، تعداد صفحات و ... لحاظ گردیده است. سعی بر این بوده بهترین مقالات در هر زمینه انتخاب و در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد.ضمانت ما، کیفیت ماست. اگر به دنبال سایتی برای دانلود و خرید ترجمه مقاله هستید سایت فوق یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.